معاون هنرستان فنی‌وحرفه‌ای و کاردانش امام خامنه‌ای کلات:

کلاس آموزش مهارت‌های ICDL برای هنرجویان هنرستان امام خامنه‌ای کلات برگزار شد

کلات (پانا) - در راستای طرح «هر دانش‌آموز یک مهارت» کلاس‌های آموزش مهارت‌های هفت‌گانه «ICDL» برای هنرجویان هنرستان فنی‌وحرفه‌ای و کاردانش امام خامنه‌ای شهرستان کلات برگزار شد.

کد مطلب: ۱۴۷۸۵۷۶
لینک کوتاه کپی شد
کلاس آموزش مهارت‌های ICDL برای هنرجویان هنرستان امام خامنه‌ای کلات برگزار شد

جواد پیروی در خصوص آموزش مهارت‌های هفت‌گانه «ICDL» گفت: امروزه مهارت‌‌های کامپیوتری برای دانش‌آموزان به‌طور گسترده‌ای در مدرسه و آینده شغلی آن‌ها در بزرگسالی، کاربردی است. این مهارت‌ها نه تنها در پروژه‌های مدرسه کمک می‌کنند بلکه به ایجاد فرصت‌های شغلی متنوع و پرورش هوش تحلیلی و منطقی هم کمک می‌کنند.

وی افزود: آموزش کامپیوتر برای دانش‌آموزان، یکی از مهم‌ترین مسائل در آموزش مدرن است. چرا که کامپیوتر به یکی از پرکاربردترین ابزارهای اکثر مردم دنیا تبدیل شده است.

پیروی اظهار کرد: در تحقیقاتی که در زمینه رابطه مهارت‌های کامپیوتر با پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان انجام شده، نتایج نشان می‌دهد که مهارت‌‌های کامپیوتر می‌تواند تأثیر مثبتی روی پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان داشته باشد. این مهارت‌ها به دانش‌آموز کمک می‌کند تا بهتر با فناوری‌‌های روز دنیا آشنا شوند و از آن‌ها بهره‌برداری کنند.

معاون آموزشی هنرستان امام خامنه‌ای افزود: در همین راستا و در جهت اجرایی کردن سند تحول بنیادین در مدرسه و «طرح هر دانش آموز یک مهارت» 2 نفر از  هنرآموزان پرتلاش و جوان شاغل در هنرستان فنی‌وحرفه‌ای و کاردانش امام خامنه‌ای (حمیدرضا تقی‌زاده و محسن زمانی) نسبت به برگزاری کلاس‌های آموزشی مهارت‌های هفت‌گانه ICDL (به مدت ۱۳۰ساعت) در 2 کلاس جداگانه برای دانش‌آموزان و هنرجویان پایه‌های نهم تا دوازدهم اهتمام داشته که مورد استقبال بی‌نظیر و پرشور قرار گرفت.

دانش‌آموزخبرنگار: نازنین‌فاطمه سعادتی

خبرنگار : نازنین فاطمه سعادتی عکاس : Ali Saadati

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار