مدیر آموزش و پرورش صالح‌آباد:

حق تحصیل و فراهم کردن امکانات آموزشی دانش‌آموزان بسیار حائز اهمیت است

صالح‌‎آباد (پانا) - مدیر آموزش و پرورش صالح‌آباد گفت حق تحصیل و فراهم کردن امکانات برای دانش‌آموزان این مملکت بسیار حائز اهمیت است. زیرا هر دانش‌آموز در آینده به‌تنهایی می‌تواند راهنما و الگو برای دیگران باشد.

کد مطلب: ۱۴۷۸۴۵۸
لینک کوتاه کپی شد
حق تحصیل و فراهم کردن امکانات آموزشی دانش‌آموزان بسیار حائز اهمیت است

افتتاحیه‌ای از جنس مهر و پویایی در روستای حاجی‌آباد شهرستان صالح‌آباد به همت نیک‌اندیشان و پیشتازان عرصه جهاد مدرسه‌سازی انجام شد.

یاسر رسولی، مدیر آموزش و پرورش صالح‌آباد در آیین افتتاحیه مدرسه 3 کلاسه «ابوالحسن خرقانی» که آیین کلنگ‌زنی و اقدامات اولیه ساخت‌وساز اعم از مجوزها حدود 2 سال پیش انجام و تفاهم‌های مربوطه‌ منعقد شده بود، گفت: حق تحصیل و فراهم کردن امکانات برای دانش‌آموزان این مملکت بسیار حائز اهمیت است. زیرا هر دانش‌آموز در آینده به‌تنهایی می‌تواند راهنما و الگو برای دیگران باشد.

رسولی عنوان کرد: خیرین موسسه مهر پویا (خانواده‌های خارقانی و حسینی) و دیگر عوامل دخیل در این ساختمان‌سازی، دیروز میهمان مردم خونگرم روستای حاجی‌آباد بودند تا نظاره‌گر کار نیک خود باشند.

وی با گرامیداشت یاد شهدای خدمت و شهدای روستای حاجی‌آباد که هر یک به‌نحوی در امور کشور اثرگذار بودند، گفت: اگر امروز در جایگاهی ایستاده‌ایم که نسبت به افراد منطقه خودمان تصمیم می‌گیریم و گام برمی‌داریم باید به یاد داشته باشیم. شهدا نظاره‌گر اَعمال و رفتار ما هستند و باید محتاط‌تر قدم برداریم تا به نتایج عالی در نظام تعلیم و تربیت برسیم.

مدیر آموزش و پرورش صالح‌آباد اظهار کرد: گروه خیرین در سفر یک‌روزه به شهرستان صالح‌آباد از 2 هنرستان نیز بازدید به عمل آوردند و برای رفع نیازها قول مساعدت دادند.

دانش‌آموز خبرنگار: سارینا خوشنام

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار