کارشناسمسئول روابط عمومی آموزش و پرورش ناحیه ۶ مشهد:
روابط عمومی، صدای مردم و مسئولان است
مشهد (پانا) - کارشناسمسئول روابط عمومی آموزش و پرورش ناحیه ۶ مشهد گفت: مردم، مسئولان را از خود دانسته و توقع شنیدن حرف سست و غیرواقعی را ندارند و تنها حرف صادقانه میخواهند.
سیدمهدی حسینی در گفتوگو با پانا اظهار کرد: «روابط عمومیها باید روش خود را از بین سلیقهها انتخاب کنند و با مردم صادقانه رفتار کنند.»
وی افزود: «مهمترین ممیزه جمهوری اسلامی ایران در بخش تشکیلات این است که مردم، مسئولان را از خود دانسته و توقع شنیدن حرف سست و غیرواقعی را ندارند و تنها حرف صادقانه میخواهند.»
حسینی متذکر شد: «وظایفی که مدیر روابط عمومی، نقش اصلی را در آنها دارد شامل طیف گستردهای از تعاملات درونسازمانی و برونسازمانی میشود. این تعاملات شامل انتشار اخبار رسمی مربوط به سازمان، برگزاری رویدادها و نشستهای خبری و بهطور کلی هماهنگی هر نوع اظهار نظری است که تحت عنوان عضوی از شرکت منتشر میشود.
کارشناسمسئول روابط عمومی آموزش و پرورش ناحیه ۶ مشهد گفت: علاقه در حوزه روابط عمومی بسیار موثر است. اگر در این حیطه، علاقهای نباشد قطعا موفقیت و ثمربخشی نخواهد داشت.»
وی در خصوص جایگاه روابط عمومیها به عنوان یک رسانه ثمربخش داخلی در ارگان و نهادها تصریح کرد: «جایگاه رسانههای داخلی ارگان و نهادهای دولتی یا خصوصی، شکلدهی به اخبار عمومی و جریانسازی رویدادهای اجتماعی و سیاسی همان ارگان است.»
حسینی ادامه داد: «هر ارگان یا نهادی که بهصورت مستقیم یا غیرمستقیم با مردم ارتباط دارند، نیاز قطعی به روابط عمومی دارند و این نیز میتواند در ارتباط یک مسئول با مردم بسیارموثر باشد.»
دانشآموزخبرنگار: محدثه رمضانی
ارسال دیدگاه