رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش خراسان‌رضوی‌:

خبرنگار در جامعه می‌تواند حق خود و دیگران را بگیرید

مشهد (پانا) - رئیس اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش خراسان‌رضوی گفت خبرنگاری یک فرصت اجتماعی برای خبرنگاران است. در جامعه، خبرنگار می‌تواند حق خود و دیگران را بگیرد و مسبب قوی بودن خبرگزاری پانا خراسان‌رضوی، دانش‌آموز خبرنگاران پرتلاش و سخت‌کوش استان‌ هستند.

کد مطلب: ۱۴۰۹۰۴۲
لینک کوتاه کپی شد
خبرنگار در جامعه می‌تواند حق خود و دیگران را بگیرید

حسین محمدزاده رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش خراسان رضوی در گفت‌و‌گو با پانا مطرح کرد: «بسیار متشکرم بابت زحمات کسانی که به عنوان خبرنگار همراه و همکار روابط عمومی هستند.»

محمدزاده ادامه داد: خبرنگاری یک فرصت اجتماعی برای خبرنگاران است که با رویکرد‌های خبری، صحت در خبر، دقت، ابتکار و عمل در نوع نگارشِ خبر بتوانند اخبار مهمی را در حوزه‌های مختلف مخصوصا در حوزه تعلیم و تربیت منتشر کنند. خبرنگار می‌تواند حق خود و دیگران را بگیرد.»

رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش خراسان رضوی عنوان کرد: «معمولا دانش‌آموزان منتظر هستند برای انتخاب الگو‌های برتر از سوی رسانه‌، افرادی مطرح شوند. ما در آموزش و پرورش خراسان‌رضوی دانش‌آموزان زیادی را به عنوان الگو‌های جهانی و کشوری داریم و خبرنگاران می توانند از این موقعیت حداکثر استفاده را ببرند و از دانش‌آموزانی که صاحب رتبه و مقام هستند و ارزش زیادی در آموزش‌ و پرورش دارند انواع گزارش‌های خبری را تهیه کنند و انتشار دهند.»

وی در ادامه افزود: «از شما خبرنگاران عزیز می خواهم معلم و نقش معلم را به عنوان الگو در جامعه مطرح کنید، معلمان مرکز دانش و پیشرفت جامعه‌ ما هستند.»

محمدزاده گفت: «خبرگزاری پانا خراسان‌رضوی به عنوان یک رسانه قوی در استان مطرح است و مسبب قوی بودن این خبرگزاری، دانش‌آموز خبرنگاران پرتلاش و سخت‌کوش استان‌ هستند و لازم است از این خبرنگاران کوشا و زحمتکش تشکر کنم.»

دانش آموز خبرنگار: الناز حسینی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار