مدیر کل آموزش و پرورش استان خراسان رضوی:

مدیران و معلمان مدرسه محور تحول هستند

مشهد (پانا) - مدیر کل آموزش و پرورش استان خراسان رضوی گفت: از آنجایی که مدیران و معلمان مدرسه محور تحول هستند در کنار تعلیم و تربیت نقش مهم و بسزایی در اجتماع دارند.

کد مطلب: ۱۴۷۲۱۹۵
لینک کوتاه کپی شد
مدیران و معلمان مدرسه محور تحول هستند

سید امیر شوشتری در سخنرانی  پیش از خطبه های نماز جمعه حرم مطهر رضوی خاطر نشان کرد : باید مقام معلم را ارج نهاد و درجه ۳۶ هزار شهید دانش‌آموز و شهدای معلم همچون شهید باهنر و شهید مطهری که از بزرگترین شهدای تعلیم وتربیت هستند را قدر دانست.

وی افزود : کمبودها و نواقصی در آموزش و پرورش وجود دارد که ان شاءالله با حمایت‌ها به خصوص برنامه و بودجه بتوانیم موانع را رفع کنیم و سربلند در کنار هم استانی‌های‌مان باشیم.

مدیر کل آموزش و پرورش خراسان رضوی عنوان کرد: عملکرد آموزش و پرورش در دولت سیزدهم ارتقای بسیاری یافته است؛ و در دو سال اخیر طرح الگوی مدرسه در تراز تحول در آموزش و پرورش به تصویب رسید.

شوشتری گفت : کسب ۲۹ مدال طلا و ۲۰ نقره در المپیاد ، افزایش ۴۰ درصدی مشارکت خیرین مدرسه ساز ، کیفیت بخشی نماز جماعت و قرآن ، رشد ۵۰ درصدی نماز در مدارس استان، فعال شدن خط مشاوره و خط ۱۵۷۰، رتبه ۸ کشوری از لحاظ علمی،حضور ۹۲ هزار دانش‌آموز معتکف نمونه‌ای از پیشرفت و عملکرد استان بوده است.

وی در آخر بیان کرد : خط مشاوره استان خراسان رضوی با شماره ۱۵۷۰ راه اندازه شده است که دانش‌آموزان و والدین می‌توانند به صورت مستقیم با مشاوران متخصص استان ارتباط برقرار کنند.

دانش آموز خبرنگار: ریحانه باقری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار