معاون مدیر کل و مدیر اداره آموزش و پرورش تبادکان:

دانش‌آموزان و چهره‌های قرآنی از عوامل غنای تبادکان هستند

تبادکان (پانا) - معاون مدیر کل و مدیر اداره آموزش و پرورش تبادکان ضمن ارزوی قبولی طاعات و عبادات گفت: دانش آموزان و چهره های قرآنی از عوامل غنای آموزش و پرورش تبادکان هستند.

کد مطلب: ۱۴۶۷۴۰۹
لینک کوتاه کپی شد
دانش‌آموزان و چهره‌های قرآنی از عوامل غنای تبادکان هستند

به گزارش خبرگزاری پانا ؛ محمد حسین عبدالهی ، معاون مدیر کل و مدیر اداره آموزش و پرورش تبادکان در ضیافت افطاری و محفل انس با قرآن که با حضور کادر اداری و خانواده های معزز آنها در محل معاونت مدیر کل و مدیریت اداره آموزش و پرورش تبادکان برگزار شد گفت : در این ماه با برکت که ماه قرآن است با هدف برگزاری محفل انس با قرآن و ضیافت افطاری برای خانواده های معظم همکاران اداری که در طول سال زحمات زیادی کشیده و ما مدیون این عزیزان هستیم  مراسمی تدارک دیده شد.
وی در ادامه گفت: تقریبا هفتصد نفر از همکاران و همسرانشان و دانش آموزان به همراه خانواده در این مراسم حضور پیدا کردند و باعث افتخار ماست که میزبان روزه داران هستیم و به آنها خدمت رسانی میکنیم

وی گفت:  همزمان با این برنامه تعداد سیصد نفر از همکاران تربیت بدنی نیز ضیافت افطاری داشتند که خوشبختانه توانستیم در خدمت همکاران در حوزه تریبت بدنی نیز باشیم.

وی در پایان ضمن تشکر از خبرنگاران جهت پوشش خبری مراسم پیشاپیش عید سعید فطر را به همگان تبریک و شادباش گفت و سالی پر برکت رحمت سلامت و امنیت را از درگاه خداوند متعال مسئلت داشت.


دانش آموز خبرنگار : مهدیه صمدی

 

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار