مدیر آموزش و پرورش نیشابور:

آگاهی بخشی نیاز دانش آموزان در امتحانات نهایی امسال است

نیشابور ( پانا) - مدیر آموزش و پرورش نیشابور گفت: با توجه برگزاری امتحانات در سال جاری به صورت نهایی و متفاوت از سال های قبل، توجیهات و آگاهی بخشی لازم برای دانش آموزان باید صورت گیرد.

کد مطلب: ۱۴۶۶۲۸۵
لینک کوتاه کپی شد
آگاهی بخشی نیاز دانش آموزان در امتحانات نهایی امسال است

به گزارش خبرگزاری پانا؛ جلسه توجیهی مدیران منتخب مدارس متوسطه نظری در محل سالن جلسات آموزش و پرورش با هدف تحلیل و برنامه ریزی امتحانات نهایی و اجرای عدالت آموزشی برگزار شد.

سید مهدی قاضی معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش نیشابور در این جلسه گفت: در زمان باقی مانده تا امتحانات باید از فرصت ها به درستی استفاده شود و با توجه به اینکه امتحانات در سال جاری به شکل نهایی و متفاوت از سال های قبل برگزار می شود، توجیهات و آگاهی بخشی لازم برای دانش آموزان صورت پذیرد.

وی افزود: ایجاد انگیزه، احساس مسئولیت و تلاش مضاعف باید در معلمان، برگزاری شورای دبیران در مدارس و طرح خواهر خواندگی با جدیت دنبال شود و با تحلیل توانمندی دانش آموزان، مقدمات لازم برای رشد و توسعه آنها فراهم شود.

وی ادامه داد: ما در شهرستان نیشابور یک سال علمی و خوب را پشت سر گذاشتیم و امیدواریم با همت مدیران و حمایت از مدارس کم برخوردارتر بتوانیم در امتحانات پایان سال نیز به اهداف مورد نظر دست پیدا کنیم.

خبرنگار: موسی الرضا دستجردی

 

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار