رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان خراسان رضوی:

دانشجومعلمان آینده‌داران آموزش و پرورش هستند

مشهد (پانا) - رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان خراسان رضوی با بیان اینکه دانشجومعلمان، آینده‌داران آموزش و پرورش هستند، گفت: دانشجویان می‌توانند گام‌های بزرگی در زمینه‌های فرهنگی، ارتباطات و آموزش دانش‌آموزان با نیازهای ویژه بردارند.

کد مطلب: ۱۴۶۳۲۲۹
لینک کوتاه کپی شد
دانشجومعلمان آینده‌داران آموزش و پرورش هستند

جواد روحانی خاطرنشان کرد: باید آینده کشور را در آموزش و پرورش ببینیم و آینده آموزش و پرورش هم در دست دانشگاه فرهنگیان و دانشجومعلمان امروز است.

وی افزود: دانش‌آموز پژوهشگر، نیاز به معلم پژوهشگر و فکور دارد و اگر معلم بتواند باعث جرقه زدن کنجکاوی در یک دانش‌آموز شود قطعاً دانش‌آموز به دنبال یادگیری می‌رود. بنابراین دانشجومعلم، عنصر معتبری در دانشگاه فرهنگیان و آموزش و پرورش است.

وی با اشاره به اینکه دانش‌آموز، معلم را الگوی رفتاری خود قرار می‌دهد، عنوان کرد: شما برای اینکه بتوانید به رسالت خود عمل کرده و انسان‌هایی وارسته، صادق، امین، ایثارگر و ولایتمدار تربیت کنید باید این خصایص را در خود ایجاد کنید و برای این کار نیاز به خودشناسی و خودسازی دارید و خودسازی معلمان، مقدمه‌ای بر تربیت آینده‌سازان کشور خواهد بود.

در پایان این جلسه که به همت امور جوانان آموزش و پرورش استثنایی خراسان رضوی و با حضور رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان، مشاور جوان آموزش و پرورش استثنایی و دانشجومعلمان در سالن جبار باغچه‌بان برگزار شد، ایده‌ها و مسائل آموزشی دانش‌آموزان با نیازهای ویژه در قالب پرسش و پاسخ بررسی شد.

دانش‌آموزخبرنگار: حسنا داریوش

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار