برای اولین بار در کشور؛

بیش از 2 هزار دانش آموز خراسانی بر روند برگزاری انتخابات نظارت داشتند

مشهد (پانا)- مدیر کل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: در انتخابات امسال برای اولین بار و با مجوز ستاد انتخابات این استان، بیش از 2 هزار دانش آموز در سر صندوق های رأی حضور پیدا کرده و از نزدیک شاهد روند برگزاری انتخابات بودند.

کد مطلب: ۱۴۶۲۶۶۲
لینک کوتاه کپی شد
بیش از 2 هزار دانش آموز خراسانی  بر روند برگزاری انتخابات نظارت داشتند

سید امیر شوشتری ؛ مدیر کل آموزش و پرورش خراسان رضوی در گفتگو با پانا گفت : طی تفاهم نامه با استانداری و هیات نظارت بر انتخابات استان و در راستای آگاه سازی و آشنایی دانش آموزان با فرآیند و واقعیت های اخذ رأی در انتخابات، تبیین و روایت شناخت بدست آمده برای اقشار جامعه بویژه دانش آموزان و رفع شبهات و ابهامات ذهنی نوجوانان و جوانان؛ دانش آموزان عضو تشکل های دانش آموزی در شعب اخذ رأی حضور یافتند.

وی نقش دانش آموزان را در آگاه سازی اجتماعی مهم توصیف کرده افزود: در انتخابات 11 اسفند امسال در 47 منطقه و ناحیه و شهرستان استان بیش از 1500 دانش آموز در قالب ناظرین افتخاری و بیش از 500 دانش آموز خبرنگار پانا با حضور در شعبات اخذ رأی به صورت مستقیم در جریان فرآیند انتخابات قرار گرفتند . 

وی از ناظران افتخاری و خبرنگاران پانا به عنوان راویان نوجوان یاد کرده خاطر نشان کرد: این دانش آموزان پس از انتخابات و حضور در مدارس خود ضمن روایت گری و تبیین فرآیند اخذ رأی می توانند پاسخگوی شبهات همکلاسی های خود باشند.

 

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار