حضور پدر شهید حریری در اعتکاف دانش‌آموزی مشهد

مشهد (پانا) - پدر شهید حسین حریری در مراسم اعتکاف دانش‌آموزی دختران در مسجد هجرت آموزش و پرورش ناحیه ۳ مشهد حاضر شد.

کد مطلب: ۱۴۴۳۵۹۰
لینک کوتاه کپی شد
حضور پدر  شهید حریری در اعتکاف دانش‌آموزی مشهد

پدر شهید حسین حریری با سخنرانی برای دانش آموزان معتکف معنویت مراسم را چندین برابر کرده و از دلدادگی حسین حریری در راه سرور و سالار شهیدان گفت.

سخنان پدر شهید نشان از گذشته دور او در دفاع مقدس دارد، گویی بارها تا مرز شهادت رفته، اما حسینش در شهادت از او سبقت گرفته است.

حاج عباس حریری پدر شهید حسین حریری در جمع دانش آموزان معتکف دختران عنوان کرد: حسینم نخبه علمی بود و در سه رشته تحصیل کرده بود. ابتدا به خاطر کمک به من، رشته مهندسی عمران را خواند و بعد فیزیک هسته‌ای خواند و عضو انجمن فیزیکدان‌های جوان بود.

تخریبچی شهید حسین حریری با نام جهادی «سیدعمار» در سوم آبان‌ماه سال ۱۳۶۸ در مشهد مقدس به دنیا آمد. او دانشجوی حقوق بود و در متروی مشهد اشتغال داشت. حسین از کودکی در پایگاه بسیج مسجد هجرت حوزه یک عمار حضور و فعالیت داشت. او پیش از آنکه به سوریه اعزام شود در پیامی به دوستانش گفته بود: می‌روم تا انتقام سیلی مادرم را بگیرم. سرانجام این مجاهد نستوه در سن ۲۷ سالگی در کسوت مسئول تخریب لشکر فاطمیون در ۲۲ آبان‌ماه سال ۱۳۹۵حین پاکسازی شهر حلب به شهادت رسید. مزار پاکش در بهشت رضا (ع) شهر مشهد قرار دارد.

دانش آموز خبرنگار: مهدیه مهدی زاده

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار