مدیر آموزش و پرورش منطقه تبادکان:

آغاز سیر حرکت مجمع دانشجو معلمان در منطقه تبادکان

تبادکان(پانا)- مدیر آموزش و پرورش منطقه تبادکان در نشست مجمع دانشجو معلمان منطقه تبادکان گفت:دانشجو معلمان ظرفیت ارزشمندی در حوزه انسان سازی دارند که باید این مسیر هموار و تقویت شود.توسعه یافتگی و پیشرفت یک کشور به آموزش و پرورش و تربیت افرادی مصلح، متعهد و کارآمد وابسته است.

کد مطلب: ۱۴۳۲۳۶۶
لینک کوتاه کپی شد
آغاز  سیر حرکت مجمع دانشجو معلمان در منطقه تبادکان

محمد حسین عبدالهی، مدیر آموزش و پرورش منطقه تبادکان گفت : همکاران ما بسیار کار سختی دارند اما ما در منطقه تبادکان بهترین نیرو هارا داریم، افتخار میکنیم ۸۳۰۰ نیرو شاغل داریم، در منطقه تبادکان دانش آموزان در سطح عالی وجود دارند اما ما باید زمینه را برای آنها فراهم کنیم.
وی افزود : مدارکی که شما اخذنموده ایدباید به شما افتخار کنند نه شما به مدارک، دانش آموزان امروز دانش آموزان عصر جدید، فناوری هستند. دانش آموزان ما معلمی می خواهند که از خویشتن بروز تر باشد از دانش آموزان بروزتر باشید زمانی می توانید آنها را قانع کنید که علم داشته باشید با علم و تدبیر و اطلاعات از دانش آموزان جلوتر باشید.
وی در ادامه اظهار کرد :امید آینده کشور ما به شما است، شما دانشجو معلمان نخست خود را در پیشگاه خداوند فرض کنید و الگوی دانش آموزان باشید زیرا معلم باید بهترین الگو باشد.

عبدالهی ادامه داد: امام صادق(ع) می فرماید« با زبانهایتان مردم را تشویق نکنید با رفتارهایتان مردم را تشویق کنید بچه های شما آنگونه که می خواهید نمی شوند آنگونه که هستید می شوند.

وی در پایان عنوان کرد: به خصوص شما معلمان در مقطع ابتدایی الگو دانش آموزان هستید، شما باید خودتان را اداره کنید اگر نتوانید، نمیتوانید دیگران را اداره کنید، اگر معلم خوب تربیت کنیم جامعه را خوب تربیت کرده ایم معلمان آینده سازان یک مملکت هستند، قدر و منزلت خویش را بدانید شما در بوستان علم ودانش انسان های فرهیخته ودانشمند را می پرورانید.

دانش آموز خبرنگار : غزل یزدانخواه

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار