شهردار شهر مشهد:

افتتاح بوستان شهربانو وکیل آباد ویژه بانوان با مساحت 7هکتار

مشهد(پانا)- شهردار شهر مشهد گفت بوستان شهربانو وکیل آباد با معماری خاص، امکانات ویژه و به وسعت ۷هکتار مختص بانوان است که سالن اجتماعات، زمین بازی کودکان و مسیر پیاده روی و دوچرخه سواری ازجمله امکانات این بوستان محسوب می‌شود.

کد مطلب: ۱۴۱۴۷۱۲
لینک کوتاه کپی شد
افتتاح بوستان شهربانو وکیل آباد ویژه بانوان با مساحت 7هکتار

مراسم افتتاح بوستان شهربانو وکیل آباد و ۲۷ پروژه شهری منطقه ۹ شهرداری مشهد در حوزه‌های فضای سبز، عمرانی و زود بازده با حضور معاون امور بانوان و خانواده رئیس جمهور، استاندار خراسان رضوی، شهردار مشهد و همچنین جمعی از مدیران استانی و شهری برگزار شد. این بوستان با مساحت ۷ هکتاری، شرایط منحصربه‌فردی دارد و فضایی نوین و مناسب در اختیار بانوان مشهدالرضا(ع) قرار خواهد داد.

یعقوبعلی نظری، استاندار خراسان رضوی در این افتتاحیه گفت: هرکشوری، دارای مولفه‌های اساسی است که جمعیت، وسعت، موقعیت و قدرت اقتصادی ازجمله این مولفه‌ها است و قدرت اصلی نظام مقدس اسلامی، تفکر و اندیشه‌ای است که به تمام دنیا ارائه کرده است.

وی بیان کرد: زنان جامعه‌ما از فضاهای امن و متناسب با شرایط‌شان حمایت و استقبال می‌کنند. ما نباید اسیر فضاسازی‌های رسانه‌ای، مجازی و عملیات‌های روانی باشیم.

در ادامه، محمدرضا قلندر شریف، شهردار شهر مشهد گفت: بوستان شهربانو وکیل آباد از زیباترین و مدرن‌ترین بوستان‌های سطح کشور است. این بوستان جنگلی با معماری خاص، امکانات ویژه و به وسعت ۷هکتار مختص بانوان است که سالن اجتماعات، زمین بازی کودکان و مسیر پیاده روی و دوچرخه سواری ازجمله امکانات این بوستان محسوب می‌شود.

وی افزود: ما پروژه‌های متعددی را افتتاح کردیم و در روزهای آتی رصدخانه مشهد و بوستان بانوان کوهسنگی به بهره‌برداری می‌رسد. ما در مدیریت شهری برای ارائه خدمت بی‌منت و خوب کردن حال مردم، تلاش می‌کنیم.

شهردار مشهد بیان کرد: مدیریت شهری و شورای اسلامی شهر، نگاه ویژه‌ای به حوزه بانوان دارد و درجهت ایجاد زمینه لازم را برای حضور بسیار مناسب زنان در اجتماع در تلاش هستیم.

فاطمه سیلمی، رئیس کمیسیون بانوان و خانواده شورای شهر مشهد در ادامه این مراسم گفت: در دوره ششم مدیریت شهری، کمیسیون ویژه بانوان و خانواده اقدامی ابتکارانه، در شهر مشهد به همت همکاران با عنوان تعالی زیست پذیری شهری در حوزه بانوان و خانواده انجام گرفت و توسعه پارک‌های بانوان به عنوان بخش سخت افزاری این اقدام، در دستور کار قرار گرفته است.

وی تصریح کرد: ما در حوزه‌های مختلفی از جمله برنامه، بودجه، ساختار و تشکیلات فعالیت خود را در شهر آغاز کردیم و برای اولین بار در کشور، در شهرسازی مشهد بودجه بانوان جدا شد و از طریق آن خدماتی به جامعه زنان ارائه می‌شود.

سلیمی افزود: جشنواره رسانه خورشید که میزبان بیش از ۴۶ خبرنگار از کشورهای مختلف بود، توانست ارتباط بسیار خوبی در عرصه بین المللی را برقرار کند.

خبرنگار دانش آموز: ستاره خزائی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار