فرماندار در دیدار با امام جمعه گلبهار:

شهیدان رجایی و باهنر مصداق بارز خدمت و صداقت بودند

گلبهار (پانا) - مدیران و مسئولین گلبهار به مناسبت هفته دولت با حجت الاسلام و المسلمین غلامی امام جمعه گلبهار دیدار کردند و از بیانات و رهنمودهای ایشان بهره‌مند شدند.

کد مطلب: ۱۳۰۴۷۵۸
لینک کوتاه کپی شد
شهیدان رجایی و باهنر مصداق بارز خدمت و صداقت بودند

فرماندار گلبهار در این دیدار گفت: شهیدان رجایی و باهنر مصداق بارز خدمت و صداقت بودند. ویژگی دوم رجایی و باهنر خستگی ناپذیر بودن است که خوشبختانه الگوی دولتمردان قرار گرفته است.

حاجی زاده عنوان کرد: تمام توان اداری را در جهت رفع مشکلات مردم بکار گرفته ایم.

حجت الاسلام والمسلمین غلامی امام جمعه گلبهار نیز ضمن تبریک فرارسیدن هفته دولت گفت: در سفارشات امام علی(ع) به مالک اشتر معروف به عهدنامه نقل شده که "تمام اعمال تو تابع نماز توست"، یعنی اگر نماز تو درست بود اعمالت هم درست است.

امام جمعه گلبهار افزود: در جای دیگر امام توصیه می کنند:« وقت خود را تقسیم کن و بهترین وقت خودت را به راز و نیاز با پروردگار اختصاص بده».

حجت الاسلام غلامی خطاب به مدیران گفت: تک تک ما در معرض نفوذ هستیم و ممکن است ذره ذره دچار شک و تردید شویم و راه را گم کنیم و در تاریخ زیادند افرادی که این را تجربه کردند، بنابراین بعنوان کارگزاران نظام جمهوری اسلامی باید بیشتر مراقب نفس خود باشیم.

امام جمعه گلبهار پایان داد: رفع تمام مشکلات در گلبهار سخت است، اما چشم انداز دولت را روشن می بینم و انشالله در سال جاری اتفاقات بزرگی رخ خواهد داد.

خبرنگار: معصومه رفیعی فنود

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار