فلسفه بعثت انبیای الهی مبارزه با ظلم و ظالمین و اجرای عدل و داد بوده است

مشهد(پانا)- رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان رضوی در آئین استانی نواختن زنگ استکبارستیزی که به میزبانی آموزش و پرورش ناحیه یک مشهد مقدس برگزار شد، گفت فلسفه بعثت تمام انبیای الهی مبارزه با ظلم و ظالمین و اجرای عدل، قسط و داد بوده است.

کد مطلب: ۱۲۲۷۹۹۶
لینک کوتاه کپی شد
فلسفه بعثت انبیای الهی مبارزه با ظلم و ظالمین و اجرای عدل و داد بوده است

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش خراسان رضوی، حجت الاسلام والمسلمین سید محمد سلطانی در این مراسم با بیان اینکه تعالی، ترقی و پیشرفت جوامع بشری و به ویژه جامعه اسلامی مستلزم حضور فعال و هماهنگ خواهران گرامی و مردان مبارز و متعهد است اظهار کرد: فلسفه بعثت تمام انبیای الهی مبارزه با ظلم و ظالمین و اجرای عدل، قسط و داد بوده است.

وی با بیان اینکه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی یک الگوی ایمانی، تقوایی، ولایی و جهادی برای جامعه به شمار می رود گفت: بر اساس فرمایش مقام معظم رهبری مکتب شهید سلیمانی را باید احیا کرد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان رضوی با بیان اینکه با توجه به تاکید مقام معظم رهبری هزینه مقاومت، ایستادگی و مبارزه در مقابل آمریکا به مراتب از هزینه سازش کمتر است، اظهار کرد: شهیدان شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی را با خون خود نوشته اند و امروزه به امانت به ما سپرده شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار