مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار الرضا(ع) خراسان‌جنوبی:

رمز پیروزی ما در دفاع مقدس وحدت بود

بیرجند (پانا) - مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار الرضا (ع) خراسان جنوبی گفت: در جنگ تجمیلی و دفاع مقدس آنچه باعث پیروزی کشور ما شد وحدت و یکپارچگی بود.

کد مطلب: ۱۵۰۳۳۷۲
لینک کوتاه کپی شد
 رمز پیروزی ما در دفاع مقدس وحدت بود

حجت الاسلام امین رضا کمالی در مراسم جشن میلاد پیامبر اکرم و امام جعفرصادق(ع) ضمن گرامیداشت هفته وحدت و هفته دفاع مقدس با تاکید بر اینکه وحدت امت اسلام نسخه شفابخش در این برهه زمانی است افزود: مادامی که اکسیر مهم وحدت بر جامعه اسلامی حاکم شود ما دست برتر را داریم.

وی بیان کرد: در حالیکه کارترهای اقتصادی و کمپانی‌های شرقی تمام دنیا را بلوک بندی کرده و منافع خودشان در غرب آسیا را چیزی جز تفرقه در جامعه اسلامی نمی‌دانند؛ رهبر انقلاب اسلامی در برابر سناریوی دشمن ایستاد و ما را به وحدت دعوت نمود.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا علیه‌السلام استان یادآور شد: در جنگ ۸ ساله که یک وجب از خاک کشورمان را از دست ندادیم ، رمز رهایی و پیروزی ما وحدت بود که در آن زمان شیعه و سنی، ادیان و احزاب مختلف در دفاع از انقلاب به یاری رهبری شتافتند.

حجت الاسلام کمالی با تاکید بر اینکه دشمن قسم خورده ما یهود است گفت: چون دشمن واحد داریم باید در مقابل سناریوهای دشمن وحدت رویه داشته باشیم.

وی با بیان اینکه اسرائیل بعد از طوفان الاقصی مردم مظلوم اهل تسنن را در غزه که خاک خودشان است به شهادت رساند افزود: به فضل خداوند با وحدت مسلمین در دنیا عزت و افتخاری بدست آمده که پرچم فلسطین را در آمریکا در دست گرفته‌اند.

 حجت الاسلام کمالی اظهار داشت: دشمنان با بمب گذاری و ایجاد اختلاف بر علیه ما کار کردند، در سوریه به کنسولگری ما حمله کردند و امروز برای اینکه عملیات بزرگ طوفان الاقصی را بپوشانند بیش از ۴ هزار نفر را در لبنان زخمی و به شهادت رساندند , عملیات‌های بزدلانه و کورکورانه تروریستی با پیجرهایی که جریان نفوذ به صورت هدفمند جهت شهادت ۵ هزار فرمانده ارشد نظامی فروخته بودند ناموفق بود.

وی با بیان اینکه بعد از شهادت رهبر سیاسی فلسطین اسماعیل هنیه ، رهبر انقلاب فرمودند " مهمان ما را به شهادت رساندند انتقام سخت در راه است" ، به فضل خداوند و با اتحاد دنیای اسلام به زودی زود شاهد نابودی این رژیم کودک کش خواهیم بود.

وی اظهار داشت: امت اسلام امروز عملیات‌های پیش دستانه را انجام می‌دهند و به مدد الهی وعده خداوند در حال تحقق است و راهش وحدت دنیای اسلام است .

خبرنگار : کوثر یوسفی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار