پیام فرمانده انتظامی خراسان جنوبی در پی شهادت مرزبانان میرجاوه

بیرجند (پانا) - فرمانده انتظامی استان خراسان جنوبی در پیامی، شهادت مدافعان حریم امنیت کشور، ستوان‌یکم محمدامین ناروئی و سربازان وظیفه پارسا سوزنی و امیر ابراهیم‌زاده، جمعی فرماندهی مرزبانی استان سیستان‌وبلوچستان که در حمله تروریستی اشرار به درجه رفیع شهادت نائل آمدند را تبریک و تسلیت گفت.

کد مطلب: ۱۵۰۱۴۴۹
لینک کوتاه کپی شد
پیام فرمانده انتظامی خراسان جنوبی در پی شهادت مرزبانان میرجاوه

پیام سردار حسن شجاعی‌نسب به شرح زیر است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

"مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ ۖ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَىٰ نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ ۖ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا" (آیه 23 سوره احزاب)

شهادت، افتخار عظیمی است که تنها نصیب بندگان خاص خدا می‌شود. افتخار دفاع از امنیت وطن، توفیق مضاعفی برای شهیدان این مرز و بوم است که گام در صیانت از امنیت و آسایش میهن عزیزمان نهاده‌اند.

امنیت مثال‌زدنی ایران اسلامی در پرتو غیرت و دلاورمردان بی‌ادعاست که در اقصی نقاط کشور از حدود و ثغور میهن اسلامی همچون جان گران‌بهای خویش حراست کرده و در این راه تاکنون شهدای بسیاری نیز تقدیم انقلاب اسلامی کرده‌اند و در این راستا، شهادت 3 تَن از مرزبانان هنگ مرزی میرجاوه، شاهدی بر این مدعا می‌باشد.

اشرار کوردل و معاندین نظام که امنیت کشور را نشانه رفته‌اند، بدانند این اقدامات کور و شرارت‌ها هرگز خللی در عزم راسخ حافظان نظم و امنیت وارد نخواهد ساخت و سبزپوشان و مرزبانان جان‌برکف همواره تا آخرین قطره خون خود حافظ این مرز و بوم هستند و ادامه‌دهنده راه همرزمان شهیدشان خواهند بود.

اینجانب شهادت سه تَن از مرزبانان فرماندهی مرزبانی استان سیستان‌وبلوچستان را که در دفاع از آرمان‌ها و پاسداری از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در حمله تروریستی اشرار مسلح در نقطه صفر مرزی، جان خود را نثار نمودند به محضر امام عصر(عج)، فرماندهی معظم کل قوا حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای (مد ظله العالی)، فرماندهی و کارکنان مرزبانی استان سیستان و بلوچستان، خانواده محترم این شهیدان گرانقدر و مردم ولایتمدار خراسان جنوبی به‌ویژ مردم شریف شهرستان نهبندان تبریک و تسلیت عرض می‌کنم و علوّ درجات این شهیدان والامقام را از درگاه الهی مسئلت دارم.

سرتیپ دوم پاسدار حسن شجاعی‌نسب

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی»

 

 

 

 

 

 

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار