با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری‌خراسان جنوبی؛

نمایشگاه "اقتصاد به توان مردم" در بیرجند گشایش یافت

بیرجند (پانا) - طی مراسمی با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان‌جنوبی، نمایشگاه "اقتصاد به توان مردم" برای معرفی و عرضه توانمندی‌های روستاییان و عشایر در بیرجند گشایش یافت.

کد مطلب: ۱۴۸۹۶۶۴
لینک کوتاه کپی شد
نمایشگاه "اقتصاد به توان مردم" در بیرجند گشایش یافت

 علیرضا عباس‌زاده در آیین افتتاح نمایشگاه "اقتصاد به توان مردم" در جمع خبرنگاران گفت: این نمایشگاه که به مدت پنج روز در میدان ابوذر بیرجند دایر است، ظرفیت بسیار خوبی برای عرضه و معرفی توانمندی‌های تولیدی و اقتصادی روستاییان و عشایر استان در بخش های مختلف می باشد.
وی با بیان اینکه باید به توانمندی‌های روستاییان به عنوان یک مولد پایدار توجه شود، افزود: نمایشگاه اقتصاد به توان مردم کمک خوبی به تولید، اشتغال و رونق اقتصادی است.
به گفته وی؛ دفتر امور روستایی استانداری، بسیج‌سازندگی و دانشگاه بیرجند با برگزاری دوره های آموزشی و روش های بازاریابی زمینه رونق اقتصادی را فراهم می‌کنند.
معاون استاندار با اشاره به حضور ۱۰۰ تولید کننده در نمایشگاه اقتصاد به توان مردم، افزود: روستاها و عشایر ظرفیت هایی بالایی از تولید دارند که باید پایدار بمانند.
عباس زاده تأکید کرد: نمایشگاه های اقتصاد به توان مردم توجه جامعه را به ظرفیت روستاییان برای اشتغال و رونق اقتصادی جلب می‌کند و با همکاری بسیج سازندگی تولیدکنندگان با الگوی صحیح و علمی نسبت به بازاریابی و برندسازی اقتصادی محصولات خود اقدام می‌کنند.
 

 

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار