به‌دلیل ناپایداری برق در کشور؛

ادارات خراسان جنوبی پنج‌شنبه‌ها تعطیل شدند

بیرجند (پانا) - معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان‌جنوبی گفت دستگاه‌های اجرایی استان به دلیل ناپایداری برق در کشور، پنج‌شنبه‌ها تعطیل شدند.

کد مطلب: ۱۴۸۶۷۲۵
لینک کوتاه کپی شد
ادارات خراسان جنوبی پنج‌شنبه‌ها تعطیل شدند

علیرضا عباس‌زاده در ستاد مدیریت مصرف انرژی که بر اساس درخواست شرکت برق و به‌صورت اضطراری برگزار شد، خاطرنشان کرد: بر اساس مصوبه ستاد مدیریت بحران استان، دستگاه‌های اجرایی به جز واحدهای خدمات‌رسان، امدادی و عملیاتی، پنج‌شنبه‌های هر هفته تا نیمه شهریور تعطیل هستند.

به گفته وی، این مصوبه از پنج‌شنبه هفته جاری (21 تیر) اجرا می‌شود.

معاون استاندار خراسان جنوبی با اشاره به گزارش ناپایداری برق در کشور گفت: در راستای مدیریت مصرف انرژی و با توجه به تداوم گرمای شدید هوا و گرد و غبار مقرر شد تمام دستگاه‌های اجرایی در روزهای پنج‌شنبه تا نیمه شهریور امسال تعطیل شوند.

وی خاطرنشان کرد: شرایط خراسان جنوبی مشابه استان‌های قم، یزد و خوزستان است که در این استان‌ها هم یک روز در هفته تعطیل شده است.

عباس‌زاده از تمام دستگاه‌های اجرایی خواست تا نسبت به تنظیم دمای آسایش از 24 تا 26 درجه و استفاده از روشنایی طبیعی و راه‌اندازی مولد دیزلی از ساعت 10 صبح تا پایان وقت اداری در راستای مدیریت مصرف برق، اقدام کنند تا انرژی برق در استان و کشور پایدار شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار