فراخوان خانه مطبوعات خراسان‌جنوبی به نقش‌آفرینی در میدان انتخابات؛

یک رأی برای ایران عزیز

بیرجند (پانا) - خانه مطبوعات و رسانه‌های استان خراسان جنوبی با انتشار فراخوانی، خواستار حضور گسترده مردم در انتخابات ریاست‌جمهوری شد.

کد مطلب: ۱۴۸۳۵۹۹
لینک کوتاه کپی شد
یک رأی برای ایران عزیز

در این فراخوان آمده است:

«ما ایرانی هستیم. سرنوشت ما به هم گره خورده است. هموطن، همزیست، هم‌اندیش و همدلیم. با هم در شکوه انقلاب و عزتِ ایران، سَر، فراز کرده و به فروز و روشنایی، آفتاب عالم‌افروز می‌شویم.

زخم کم برنداشته‌ایم در این راه سخت و مسیر طولانی اما کم هم مرهم نگذاشته‌ایم زخم همدیگر را. فراوان مرحم شده‌ایم رنجوری همدیگر را. ایرانی هستیم، هموطنیم، خویشاوندیم. باید هم چنین باشیم.

حالا هم بر همین عهد هستیم. در کنار هم و برای هم و برای وطن عزیز و انقلاب سرافرازمان. مردمان می‌دانیم و میدان امروز به همان صلابت میدان جنگ اما در عرصه انتخابات است.

حرفِ روشن ما هم رای‌های مومنانه و هوشمندی است که در صندوق می‌ریزیم. انتخاب، نام مبارکی است که باید فردا باعث برکت ذره به ذره خاک وطن و لحظه به لحظه هموطنان‌مان شود.

ما رای می‌دهیم تا راه رستگاری ملی هموارتر شود. رای می‌دهیم تا راه شهیدان‌مان همچنان روشن و پُرامید امتداد یابد. رای می‌دهیم برای ایران. رای می‌دهیم و دیگران را هم به رای دادن تشویق می‌کنیم اما این پایان کار ما نیست که رسانه‌نگاران و خبرنگارانیم و چشم و زبان مردم.

همان‌طور که مردم را به رای تشویق و به عهد با شهیدان ترغیب می‌کنیم، خود هم عهد می‌بندیم که از فردای انتخابات، چشم بینای جامعه و زبان گویای مردم باشیم در پیگیری وعده‌هایی که شنیدیم. در پیگیری همه حقوق مردم. عهد ما با مردم تعاملی است؛ دعوت به شرکت در انتخابات و حراست از امید مردم و پیگیری وعده‌های نامزد پیروز و مطالبات مردم. بر اساس این تعامل و مفاهمه دعوت به حضور باشکوه در انتخابات را تکرار و بر عهد‌مان در پیگیری هم ابرام می‌ورزیم.

ما قلم داریم و در میدان حق، علمداری می‌کنیم. امروز به رای می‌خوانیم و فردا رای ملت را پیگیری می‌کنیم. جمعه، 8 تیر نوبت شما مردم بزرگوار است که لبیک گویید از 9 تیر، ما لبیک‌گوی دعوت شما خواهیم بود.

رای‌تان گویا و عزت‌تان مانا باد.

خانه مطبوعات و رسانه خراسان‌جنوبی»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار