دبیر قرارگاه عدالت تربیتی و نصیب آموزشی برابر خبر داد:

برگزاری اعتکاف علمی در خراسان جنوبی

بیرجند(پانا) محمدعلی حسن آبادی دبیر قرارگاه عدالت تربیتی و نصیب آموزشی برابر استان در گفت و گو با خبرنگار پانا گفت: اعتکاف علمی ویژه دانش آموزان کم برخوردار مقطع متوسطه استان خراسان جنوبی در مردادماه امسال برگزار خواهد شد.

کد مطلب: ۱۴۸۲۶۴۳
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری اعتکاف علمی در خراسان جنوبی

محمدعلی حسن آبادی گفت: با همکاری گروه جهادی شهید احمد کاظمی اعتکاف علمی ویژه دانش آموزان کم برخوردار استان در مرداد ماه امسال در شهرستان بیرجند برگزار خواهد شد.

وی افزود: پیش بینی می شود 400 دانش آموز دختر و پسر پایه های دهم ، یازدهم و دوازدهم در رشته های علوم انسانی، علوم تجربی و ریاضی و فیزیک در این اعتکاف 10 روزه شرکت کنند و در آن به مرور مباحث علمی و آموزشی ، مشاوره تحصیلی و ... بپردازند.

دبیر قرارگاه عدالت تربیتی و نصیب برابر آموزشی استان با اشاره به اجرای برنامه های متنوع در این اعتکاف خاطر نشان کرد: کلاس های علمی، مرور درس های سال گذشته ، مشاوره فرد به فرد، برنامه های فرهنگی، کتابخانه ، آزمون های روزانه، کارگاه های آموزشی روش مطالعه از جمله برنامه های اجرایی این اعتکاف علمی است.

حسن آبادی ضمن اشاره به شروع ثبت نام دانش آموزان در این اعتکاف گفت: دانش آموزان علاقه مند که شرایط حضور در این اعتکاف را دارند می توانند عدد 20 را به سرشماره 90009618 ارسال کنند.

وی در پایان با اشاره به شروع اعتکاف از 8 مرداد افزود: معدل بالای 18، حضور در مدارس روستایی و کم برخوردار بودن از جمله شرایط حضور در این اعتکاف است.

 

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار