استاندار خراسان‌جنوبی خبر داد:

دعوتنامه ای برای مهمانی چند کیلومتری غدیر

بیرجند (پانا) - استاندار خراسان‌جنوبی گفت: پنجم تیر همزمان با عید سعید غدیر، مهمانی چند کیلومتری غدیر در مرکز استان برگزار می‌شود.

کد مطلب: ۱۴۷۹۹۷۶
لینک کوتاه کپی شد
دعوتنامه ای برای مهمانی چند کیلومتری غدیر

جواد قناعت در جلسه برنامه‌ریزی مراسم عید غدیر افزود: اولین بار و فراتر از سال‌های قبل با بهره‌گیری از تجربه تشییع پیکر شهید آیت ا... رئیسی و همراهانش، مهمانی چند کیلومتری غدیر را برگزار می‌کنیم.

وی گفت: مهمانی کیلومتری غدیر سال گذشته با مشارکت جبهه مردمی و سایر گروه‌ها انجام شد اما امسال قرار است کار بهتری با حضور پرشور مردم در مرکز استان انجام شود.

استاندار ادامه داد: عصر روز عید غدیر مهمانی کیلومتری غدیر از میدان قدس تا بوستان شهدای گمنام بیرجند برگزار خواهد شد و موکب‌هایی نیز در این مسیر پیش‌ بینی شده است.

وی با اشاره به اینکه در روز تشییع پیکر رئیس جمهور شهید ۱۱۰ موکب در مسیر مراسم برپا شد افزود: برای روز عید غدیر تعدادی از این موکب‌ها به بانوان اختصاص یابد.

قناعت گفت: برای برنامه‌ریزی این مراسم پنج کمیته امنیتی ترافیکی، ثبت نام و پذیرش، پشتیبانی، فرهنگی و اندیشه ورز و اطلاع رسانی تشکیل می‌شود و جلسات کمیته‌ها از اکنون برای موضوعات مربوطه باید برگزار شود.

وی تاکید کرد: همه کارهایی که درخصوص عید غدیر انجام می‌شود تحت عنوان بنیاد بین المللی غدیر است و از ظرفیت ستاد مردمی غدیر هم باید استفاده شود.

 

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار