صعود بانوان فرهنگی خراسان جنوبی به ارتفاعات اردبیل

بیرجند (پانا) - معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش خراسان جنوبی از صعود تیم هفت نفره کوهنوردی بانوان فرهنگی استان به ارتفاعات آلوارس شهرستان سرعین استان اردبیل، یادواره شهدای خدمت، خبر داد.

کد مطلب: ۱۴۷۷۸۴۳
لینک کوتاه کپی شد
صعود بانوان فرهنگی خراسان جنوبی به ارتفاعات اردبیل

مهدی گلدانی مقدم با اشاره به شهادت مظلومانه سید الشهدای خدمت، آیت ا... رئیسی و همراهان ایشان در سانحه سقوط بالگرد، اظهار کرد: تیم کوهنوردی بانوان فرهنگی استان سوم خرداد ماه، به استان اردبیل اعزام شدند.

وی با بیان این که تیم کوهنوردی بانوان فرهنگی از دو شهرستان بیرجند و درمیان انتخاب شده‌اند؛ تصریح کرد: برای انتخاب ورزشکاران تیم کوهنوردی استان، مسابقات انتخابی در دو بخش خواهران و برادران، صعود به قله چهارده در اردیبهشت ماه سال جاری به میزبانی شهرستان بیرجند برگزار شد.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش خراسان جنوبی، ادامه داد: خانم‌ها حدیثه داوری فریمانی، سمیه کفشی، نگین عرب زاده، فهیمه خزاعی اسفزار، منیره ماجدی و طیبه سادات پالاخی اعضای تیم کوهنوردی بانوان فرهنگی خراسان جنوبی بودند که  سیده الهام حسینی و عرفان توانا به عنوان مربی و سرپرست همراه آنان را همراهی می‌کردند.

به گفته گلدانی مقدم؛ صعود به قله‌های استان در دو بخش فرهنگیان و دانش آموزان از دیگر  برنامه‌های پیش بینی شده این معاونت تا پایان سال جاری به شمار می‌رود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار