مدارس باید از افت تحصیلی دانش آموزان جلوگیری کنند

حسینی: برگزاری انتخابات سالم مرهون هدایت های رهبری و هوشیاری مردم است

تهران (پانا) - جلسه شورای معاونین با حضور سیدولی حسینی، مدیر آموزش و پرورش منطقه۱۵، اعضای شورای معاونین ونماینده مدیران مدارس ابتدایی با موضوع بررسی مسائل آموزشی و پرورشی مدارس ، در دفتر مدیریت تشکیل شد.

کد مطلب: ۹۹۰۳۶۲
لینک کوتاه کپی شد
مدارس باید از افت تحصیلی دانش آموزان جلوگیری کنند

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش منطقه۱۵جلسه شورای معاونین با حضور سیدولی حسینی، مدیر آموزش و پرورش منطقه ضمن تشکر از زحمات رئیس نهضت سواد آموزی و شروع امتحانات نهایی در طول دی ماه بدون تعطیلی ساعتی، در مورد انتخابات گفت: برگزاری انتخابات سالم و امن مرهون هدایت های رهبر معظم انقلاب‌و هوشیاری مردم است و چون در انتخابات مجلس شورای اسلامی آموزش و پرورش مجری است و امانت داری، رعایت حق الناس، جذب اعتماد عمومی، تشویق مردم، ممنوع بودن میتنگ های سیاسی، عدم توجه به هر گونه وابستگی به جریانات سیاسی، رعایت اصل بی طرفی، هماهنگی با هیات های نظارتی که ابلاغ دارند و عدم اجاره یا واگذاری سالن های اجتماعات به جناح های سیاسی و عدم تجزیه و تحلیل سیاسی، امری ضروری است.
در ادامه طاهری معاون پشتیبانی واداری نیز درخصوص بخشنامه رتبه بندی توضیحاتی بیان نمود و گفت: مدیران مدارس توجه داشته باشند که غیبت غیرموجه معلمان به موقع به منطقه اطلاع رسانی شود و معلمان می بایست به محض اتمام 30 سال خدمت موظف به کارگزینی برای تعیین تکلیف مراجعه نمایند.
در این جلسه نماینده مدیران مدارس ابتدایی حضور داشته و درخصوص تعطیلی مدارس و تقویم اجرایی، تقلیل نیرو و درخواست نیروی تربیت بدنی برای دوره دوم ابتدایی به خصوص پایه ششم، توضیحاتی ارایه کردند. از جمله اینکه می بایست دستورالعمل واحدی برای جبران روزهای تعطیل به مدارس ارسال شود و تمامی مدارس با هم هماهنگ باشند تا از افت تحصیلی جلوگیری به عمل آید.
شایان ذکر است در پایان، اعضا در خصوص جبران تعطیلی مدارس، جلوگیری از افت تحصیلی دانش آموزان ، تقلیل نیرو، درخواست نیروی تربیت بدنی برای پایه ششم وتراکم کلاس ها بحث وتبادل نظر کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار