حنیف نیا: پرده جادویی سینما سریعترین روش آموزش است

تهران (پانا) - آیین افتتاحیه چهل ونهمین جشنواره فیلم رشد در تالار معلم اداره آموزش و پرورش منطقه19 برگزار شد.

کد مطلب: ۹۶۹۱۲۲
لینک کوتاه کپی شد
حنیف نیا: پرده جادویی سینما سریعترین روش آموزش است

هادی حنیف نیا، مدیرآموزش و پرورش منطقه 19 در این مراسم، جشنواره فیلم رشد را بزرگترین رویداد هنری، فرهنگی، آموزشی و سینمایی کشور دانست و گفت: این جشنواره به جهت تخصص در تولید فیلم و آثار هنری با محتوای آگاهی دهی به نسل آینده با ضوابط صنعت سینمایی کشور، تاثیر بسیار عمیقی در فرایند تعلیم و تربیت و تغییر بینش و رفتار دانش آموزان ایفاء می کند.
مدیر آموزش و پرورش منطقه 19 افزود: صاحبنظران این عرصه بر این باورند که سریعترین مفاهیم علمی، آموزشی و فرهنگی را می توان از طریق پرده سفید و جادویی سینما به ذهن مخاطبین آن منتقل نمود.
وی تصریح کرد: در این راستا جشنواره بین المللی فیلم های آموزشی رشد به عنوان جشنواره ای تخصصی با مدیریت آموزش و پرورش جمهوری اسلامی ایران با هدف های آموزشی و تربیتی، نظام تعلیم و تربیت را از بستر کتاب های محدود درسی خارج و آن را به پهنه وسیع هنر هفتم منتقل نموده است.
وی در پایان اظهار امیدواری کرد که چهل و نهمین جشنواره بین المللی فیلم رشد موجب تاثیر عمیق تربیتی، ارتقاء روحیه کنجکاوی، پرسشگری و اشتیاق به درک بیشتر دانش آموزان از محیط اجتماعی خویش و جهان پیرامونی و در نتیجه شکل دهی مطلوب و اثربخش بر اهداف هویت ساز انسان صالح و شهروند مطلوب را ایفاء نماید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار