مدیر خبرگزاری پانا منطقه ۵ آموزش و پرورش شهر تهران:

اجرای اردو آموزش خبرنگاران دختر تهران با محوریت کارگاه‌های آموزشی

تهران (پانا) - مدیر خبرگزاری پانا منطقه ۵ در حاشیه‌ی اردو آموزش خبرنگاران دختر تهران، از اجرای کارگاه‌های مختلف و فعالیت‌های تفریحی در این رویداد خبر داد.

کد مطلب: ۱۵۱۲۳۹۵
لینک کوتاه کپی شد
اجرای اردو آموزش خبرنگاران دختر تهران با محوریت کارگاه‌های آموزشی

سمیه خانی مدیر خبرگزاری پانا منطقه ۵ آموزش و پرورش شهر تهران در گفت‌و‌گو با پانا عنوان کرد: به عنوان مدرس کارگاه عکاسی در این اردو حاضر شدم و از این فرصت خوشحال هستم تا تخصص خود را در حوزه عکاسی خبری در اختیار دانش‌آموزان قرار دهم. 

وی درباره‌ هدف این اردو اظهار کرد: اطلاعات و داده‌هایی که قرار است برای عکاسی در مراسم و مناسبت‌ها و ردیدادهای پیش‌رو از آن استفاده کنیم به دانش‌آموزان در اردوی آموزشی و تفریحی پانا که به همت سازمان دانش‌آموزی شهر تهران برگزار شده است، آموزش داده شد. برای اردوی آموزش خبرنگاری از دانش‌آموزان مستعد در زمینه خبرنگاری از تمامی مناطق با توجه به عملکرد و سهمیه که درنظر گرفته شد، دعوت به عمل آمد.

خانی با اشاره به اهمیت برگزاری کارگاه‌های آموزشی در کنار تفریح افزود: دانش‌آموزانی که در حوزه خبرنگاری مستعد آموزش هستند، در کارگاه‌های آموزشی طی این اردو که برای آنها تدارک دیده شده، شرکت کردند. این کارگاه‌ها شامل خبرنویسی، عکاسی، تفکر انتقادی، اصول مصاحبه، تولید محتوا، فن بیان و مجری‌گری بود که با استقبال خوبی مواجه شد و در نهایت، در پایان چند روز آموزش، طی سنجش، پایش و  آزمون عملی و کتبی، تعدادی از خبرنگاران جهت ورود به عرصه‌های میدانی خبرنگاری معرفی خواهند شد.

وی ادامه داد: علاوه بر کارگاه‌های آموزشی، برنامه‌های شادی نظیر جُنگ شبانه و برنامه‌های تفریحی دریا نیز در کنار این کارگاه‌ها قرار داده شد تا دانش‌آموزان در این اردو از فعالیت‌های غیرآموزشی نیز بهره‌مند شوند. به نظر من، این کارگاه‌ها بسیار مفید بودند و دانش‌آموزان از آموزش‌ها نهایت استفاده را کردند. این اردو با هدف پرورش مهارت‌های خبرنگاری و ایجاد انگیزه در دانش‌آموزان دختر برگزار شد و به نظر می‌رسد که موفقیت‌آمیز بوده است.

خبرنگار : سارا بتولی، آیسا میرزایی عکاس : آیسا میرزایی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار