فرمانده سپاه ناحیه عمار یاسر:

آموزش و پرورش، مرکز تربیت نسل آینده

تهران (پانا) - فرمانده سپاه ناحیه عمار یاسر، نقش آموزش و پرورش را به عنوان مرکز تربیت نسل آینده کشور عنوان کرد و همکاری آموزش و پرورش و بسیج دانش‌آموزی را عامل جذب جوانان به فعالیت‌های تشکل بسیج دانست.

کد مطلب: ۱۵۱۲۳۸۲
لینک کوتاه کپی شد
آموزش و پرورش، مرکز تربیت نسل آینده

در نشست‌ها هماهنگی فعالیت های بسیج دانش آموزی منطقه۲۲، محسن مطلبی؛ مدیر آموزش و پرورش منطقه ۵ تهران، به همراه جواد شعبانی؛ معاون پرورشی و تربیت بدنی منطقه، در نشستی مشترک با سرهنگ توکلی؛ فرمانده سپاه ناحیه عمار یاسر، و اعضای شورای بسیج دانش‌آموزی منطقه ۲۲، در دفتر مدیریت آموزش و پرورش منطقه ۵ دیدار و گفت‌وگو کردند.

هدف اصلی این گردهمایی، هماهنگی و برنامه‌ریزی جهت ساماندهی فعالیت‌های بسیج دانش‌آموزی در مدارس منطقه ۲۲ بود.

محسن مطلبی، مدیر آموزش و پرورش منطقه۵، با ابراز خوشامدگویی، بر اهمیت همکاری و تعامل گسترده بین آموزش و پرورش و بسیج دانش‌آموزی تأکید کرد. او بیان کرد که بسیج دانش‌آموزی نه تنها یک تشکل است، بلکه همیشه به عنوان نیروی همراه و همیار آموزش و پرورش، در تمامی فعالیت‌ها نقش مؤثری ایفا کرده است.

جواد شعبانی؛ معاون پرورشی و تربیت بدنی منطقه، نیز با اشاره به عملکرد موفق بسیج دانش‌آموزی در سال‌های گذشته، اقدامات صورت گرفته را قابل تقدیر دانست و تأکید کرد که برای جلب مشارکت بیشتر و حضور پررنگ‌تر جوانان، برنامه‌های بسیج دانش‌آموزی نیاز به تقویت و گسترش دارد.

همچنین سرهنگ توکلی، فرمانده سپاه ناحیه عمار یاسر، بر اهمیت نقش آموزش و پرورش به عنوان مرکز تربیت نسل آینده کشور تأکید کرد و اشاره کرد: با همکاری آموزش و پرورش و بسیج دانش‌آموزی، باید از تمامی ظرفیت‌های موجود به بهترین نحو استفاده شود تا جوانان بیشتری به این فعالیت‌ها جذب شوند.

در ادامه این نشست، اعضای شورای بسیج دانش‌آموزی گزارشی از دستاوردها و فعالیت‌های این تشکل در سال گذشته ارائه کردند. همچنین بر ضرورت برنامه‌ریزی‌های دقیق‌تر برای افزایش مشارکت دانش‌آموزان در سال جاری تأکید شد تا بتوان با هم‌افزایی و تعامل بیشتر، فعالیت‌های تربیتی و فرهنگی را در سطح مدارس گسترش داد.

خبرنگار : سمیه خانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار