مدیر آموزش و پرورش منطقه ۵ تهران:

تربیت‌بدنی، بستری برای پرورش توانمندی‌های اجتماعی و اخلاقی دانش‌آموزان است

تهران (پانا) - مدیر آموزش و پرورش منطقه ۵ تهران، تربیت‌بدنی را عاملی مؤثر در ارتقای سلامت جسمانی دانش‌آموزان دانست و گفت: این حوزه، بستری مناسب برای پرورش توانمندی‌های اجتماعی، اخلاقی و تقویت روحیه تیمی در نسل آینده فراهم می‌آورد.

کد مطلب: ۱۵۱۱۷۲۸
لینک کوتاه کپی شد
تربیت‌بدنی، بستری برای پرورش توانمندی‌های اجتماعی و اخلاقی دانش‌آموزان است

به مناسبت هفته تربیت‌بدنی، جلسه‌ای جهت تجلیل از مسئول و کارشناسان تربیت‌بدنی با حضور محسن مطلبی، مدیر آموزش و پرورش منطقه ۵ تهران برگزار شد. این مراسم در دفتر رئیس منطقه و با هدف تقدیر از تلاش‌ها و زحمات این افراد در راستای ارتقای سلامت و نشاط دانش‌آموزان صورت گرفت.

محسن مطلبی، مدیر آموزش و پرورش منطقه ۵ تهران در این جلسه به اهمیت نقش تربیت‌بدنی در تربیت نسل جوان و تقویت فرهنگ ورزش در مدارس اشاره کرد و از تلاش‌های بی‌وقفه کارشناسان و مسئولین تربیت‌بدنی منطقه ۵ تقدیر به عمل آورد. 

وی اظهار کرد: تربیت‌بدنی نه تنها به سلامت جسمانی دانش‌آموزان کمک می‌کند بلکه بستری مناسب برای پرورش توانمندی‌های اجتماعی، اخلاقی و تقویت روحیه تیمی در نسل آینده است.

در این مراسم همچنین به برنامه‌های مختلف ورزشی در مدارس منطقه اشاره و به دستاوردهای مهم در حوزه تربیت‌بدنی و ورزش دانش‌آموزی پرداخته شد و در پایان، هدایای تقدیری به کارشناسان و مسئول تربیت‌بدنی منطقه اهدا و بر ادامه تلاش‌ها در جهت توسعه و ترویج فرهنگ ورزش تأکید شد.

خبرنگار : سمیه خانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار