مسئول تربیت‌بدنی آموزش و پرورش منطقه ۵ تهران:

ورزش عامل تقویت روحیه همدلی و رقابت سالم در میان دانش‌آموزان است

تهران (پانا) - مسئول تربیت‌بدنی آموزش و پرورش منطقه ۵ تهران با تاکید بر اهمیت ورزش در مدارس، نقش ورزش در پرورش روحیه همدلی و ایجاد رقابت سالم در میان دانش‌آموزان را بسیار مؤثر دانست.

کد مطلب: ۱۵۱۱۶۳۴
لینک کوتاه کپی شد
ورزش عامل تقویت روحیه همدلی و رقابت سالم در میان دانش‌آموزان است

افتتاحیه مسابقات ورزشی دانش‌آموزان پسر منطقه ۵ تهران در سال تحصیلی ۱۴۰۴-۱۴۰۳ با رقابت در رشته دو صحرانوردی و حضور ۱۱۷ دونده از ۲۶ مدرسه متوسطه اول و دوم در پارک پردیسان برگزار شد. این مسابقات با هدف ترویج فعالیت‌های ورزشی و ایجاد انگیزه در دانش‌آموزان به منظور بهبود سلامت جسمی و روانی آنان شکل گرفته است.

محمدحسین میری، مسئول تربیت‌بدنی آموزش و پرورش منطقه ۵ تهران در این مراسم گفت: هدف اصلی از برگزاری این مسابقات، ایجاد شور و نشاط در میان دانش‌آموزان و کمک به ارتقای سطح آمادگی جسمانی و روحیه تیمی آن‌ها است. ورزش نه تنها به سلامت جسم کمک می‌کند بلکه نقش به‌سزایی در پرورش روحیه همدلی و ایجاد رقابت سالم دارد. به دنبال این هستیم که با برگزاری مستمر این مسابقات، بهترین فرصت‌ها را برای شکوفایی استعدادهای ورزشی دانش‌آموزان فراهم کنیم.

وی تاکید کرد که این مسابقات به منظور آماده‌سازی و انتخاب برترین دانش‌آموزان منطقه برای حضور در مسابقات ورزشی شهر تهران برگزار شده است و ادامه داد: امیدواریم دانش‌آموزان با آمادگی کامل در مسابقات شهر تهران شرکت کنند و برای منطقه ۵ افتخارات بیشتری به دست آورند.

این رویداد ورزشی، بخشی از برنامه‌های جامع آموزش و پرورش منطقه ۵ است که با هدف تقویت مشارکت دانش‌آموزان در فعالیت‌های ورزشی و آمادگی آن‌ها برای حضور در عرصه‌های بزرگ‌تر طراحی شده است. نتایج این مسابقات به زودی اعلام خواهد شد و برترین‌ها برای رقابت‌های سطح بالاتر انتخاب خواهند شد.

خبرنگار : سمیه خانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار