معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش شهر تهران:

تمام امکانات پرورشی برای ارتقای مهارت‌های دانش‌آموزان استثنایی به کار گرفته می‌شود

تهران (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران گفت: در راستای ارتقای مهارت‌‌های پرورشی دانش‌آموزان استثنایی، تمام امکانات این معاونت در اختیار مربیان و دانش‌آموزان استثنایی قرار می‌گیرد.

کد مطلب: ۱۵۰۸۳۸۳
لینک کوتاه کپی شد
تمام امکانات پرورشی برای ارتقای مهارت‌های دانش‌آموزان استثنایی به کار گرفته می‌شود

سید‌احمد موسوی در اردوی دانش‌آموزان استثنایی در اردوگاه رامسر با تأکید بر اینکه هیچ‌گونه تفاوتی بین دانش‌آموز استثنایی و عادی قائل نیستیم، گفت: امروزه نظاره‌گر استعداد فرزندانی هستیم که ویژگی خاص آن‌ها محدودیتی را برای بروز استعدادهایشان ایجاد نکرده است. این کودکان با استعداد خود هر یک دنیای منحصربه‌فردی را ساخته‌اند که تقدیر از این کودکان و مربیان‌شان به ما یادآوری می‌کند که هر فرد با هر نوع چالشی که مواجه است می‌تواند به عنوان بخشی از جامعه، منبع الهامی برای دیگران باشد.

وی خطاب به دانش‌آموزان استثنایی خاطرنشان کرد: شما سرمایه‌های ارزشمند جامعه هستید که به باور من می‌توانید با استعداد خود علی‌رغم هرگونه محدودیت، افق‌های روشنی را برای جامعه ترسیم کنید.

موسوی ادامه داد: معاونت پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش شهر تهران در راستای ارتقای مهارت‌های پرورشی دانش‌آموزان استثنایی، تمام امکانات این حوزه را در اختیار این دانش‌آموزان و مربیان‌شان قرار می‌دهد. این معاونت در تلاش است تا با این حرکت و به کار گرفتن همه امکانات خود و ایجاد فضاهای پُرنشاط با برگزاری جشنواره‌ها و مسابقات، دامنه این حرکت فرهنگی را در زندگی روزمره این دانش‌آموزان توسعه دهد.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش شهر تهران خطاب به مربیان، دبیران و معاونین استثنایی اظهار کرد: قطعا کار شما مانند نام مدارسی که در آن خالصانه تلاش می‌کنید، استثنایی است و ما همواره حامی تلاش‌های بی‌دریغتان هستیم. یقین داشته‌باشید که اجر شما در درگاه حق تعالی محفوظ است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار