رئیس کمیته حمایت از انقلاب اسلامی مردم فلسطین نهاد ریاست‌جمهوری:

دانش‌آموزان شجاع، فریاد مظلومانه مردم فلسطین و غزه را به گوش جهانیان برسانند

تهران (پانا) - رئیس کمیته حمایت از انقلاب اسلامی مردم فلسطین نهاد ریاست‌جمهوری ضمن بیان این مطلب که دانش‌آموزان ایرانی فریاد مظلومانه مردم فلسطین و غزه را به ‌گوش جهانیان برسانند، از آنان خواست به هر شکل که می‌توانند از دانش‌آموزان فلسطینی حمایت کنند.

کد مطلب: ۱۵۰۸۰۶۰
لینک کوتاه کپی شد
دانش‌آموزان شجاع، فریاد مظلومانه مردم فلسطین و غزه را به گوش جهانیان برسانند

دوشنبه ۱۶ مهرماه در سالن اجلاس سران مراسم یادواره شهید محمدالدُره شهید دانش‌آموز و سالروز طوفان‌الاقصی همراه با مراسم گرامیداشت شهادت سید حسن نصراله دبیر کل حزب الله لبنان و پرچمدار جبهه مقاومت و اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس با هدف حمایت از مردم مظلوم فلسطین و اعلام انزجار از رژیم اشغالگر قدس با حضور علیرضا کاظمی، وزیر آموزش و پرورش، محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی، علیرضا کریمیان، مدیرکل آموزش و پرورش شهرتهران، آیت الله محمدحسن اختری‌ رئیس کمیته حمایت از انقلاب اسلامی مردم فلسطین نهاد ریاست جمهوری و جمعی دیگر از مسئولین،  نمایندگانی ازکشور‌های مختلف از جمله عراق و یمن و‌‌... ، دانش‌آموزان و خبرگزاری‌های داخلی و خارجی برگزار شد.

در این همایش محمدحسن اختری، رئیس کمیته حمایت از انقلاب اسلامی مردم فلسطین نهاد ریاست‌جمهوری، رئیس شورای عالی مجمع جهانی اهل بیت، مدیر بین المللی بنیاد عاشورا  در گفت‌و‌گو با پانا اعلام کرد: محمدالدُره یکی از دانش‌آموزانی است که به شهادت رسیده است و در این سال‌ها شهدای زیادی از کودکان، دانش‌آموزان و دانشجویان فلسطینی به شهادت رسیدند و امروز سالروز عملیات طوفان‌الاقصی است و در این یکسال بیش از ۱۹ هزار کودک به شهادت رسیدند. ‌چه دقیق مقام معظم رهبری فرمودند: "رژیم اشغالگر قدس رژیم کودک‌کش است"

محمدحسن اختری بیان کرد: این همایش برای تجلیل و زنده نگه داشتن یاد شهدای فلسطین، شهدای مقاومت که شاهد شهادت سید حسن نصرالله دبیر کل مقاومت اسلامی حزب الله لبنان و یاران شهیدش بودیم، ‌برگزار می‌شود. در این همایش بیش از ۳۰ کشور دعوت شدند که موسساتی برای حمایت از مردم مظلوم غزه و فلپپسطین دارند‌.

وی هدف از برگزاری این مراسم را این‌گونه اعلام کرد: فریاد مظلومانه مردم مظلوم فلسطین و مردم غزه را به دنیا برسانیم و فریاد دانش‌آموزان حمایتی از دانش‌آموزان و ‌دانشجویان فلسطینی ‌باشد.

رئیس کمیته حمایت از انقلاب اسلامی پیام آخر برای دانش‌آموزان را این‌گونه بیان کرد: دانش‌آموزان کشور ما توجه کنند که بسیاری از دانش‌آموزان فلسطینی هرسال در این روزها در کلاس درس بودند و مدرسه داشتند و اما امروز مدارس آن‌ها ویران شده است و چه بسا این دانش‌آموزان شهید و مجروح شدند و اعضای خانواده را از دست دادند، ‌دانش‌آموزان کشور ما بایستی برای آن‌ها دعا و از مبارزات آن‌ها دفاع کنند و اگر می‌توانند کمک‌های مالی برای مردم مظلوم فلسطین داشته باشند.

علیرضا کریمیان، مدیر کل آموزش و پرورش شهرتهران نیز عنوان کرد: رژیم کودک کش صهیونیستی سابقه طولانی در کودک کشی دارد و از عملیات طوفان الاقصی تا به امروز بیش از ۴۰ هزار نفر به خاک و خون کشیده شدند و سالیان قبل رژیم صهیونیستی محمدالدُره نوجوان فلسطینی را در آغوش پدر با تیر مستقیم به شهادت رساند.

علیرضا کریمیان افزود: یکی از وظایف ما در آموزش و پرورش کنار زدن نقاب رژیم صهیونیستی است و ما ماموریت داریم این چهره‌ی زشت را به جوانان و نوجوانان معرفی کنیم و امسال با شهادت فرمانده دلیر و شجاع حزب الله لبنان و یاران و همرزمان و  همراهانش و اسماعیل هنیه فرمانده مجاهد حماس همراه شد، به همین علت  مراسم امسال با شکوه تر برگزار شد.

مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران در پایان ادامه داد: این همایش‌ها فرصتی است برای طرح دیدگاه‌ها و مطرح کردن آرمان‌های مردم مظلوم فلسطین برای ارتقا روحیه مقاومت و تبیین شرایط برای نسل نوجوان و جوان با انگیزه بیشتر و  با روحیه بالاتر، امیدواریم در آینده‌ی نزدیک شاهد ازبین رفتن رژیم صهیونیستی باشیم.

خبرنگار : متین عندلیب

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار