شهادت سید حسن نصرالله راه را روشن‌تر و جامعه را هوشیار‌تر می‌کند

تهران (پانا) - تجمع مردمی به مناسب گرامیداشت یاد و خاطره شهدای حزب الله لبنان و یاد بود شهید مقاومت، مجاهد کبیر سید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله لبنان و تجدید عهد با آرمان‌های مقاومت همزمان با پاسخ موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به اراضی رژیم صهیونیستی برگزار شد.

کد مطلب: ۱۵۰۶۵۰۹
لینک کوتاه کپی شد
شهادت سید حسن نصرالله راه را روشن‌تر و جامعه را هوشیار‌تر می‌کند

مراسم گرامیداشت یاد و خاطره شهدای حزب الله لبنان و یاد بود شهید مقاومت، مجاهد کبیر سید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله لبنان و تجدید عهد با آرمان‌های مقاومت با سخنرانی آیت الله سید میرهاشم حسینی و با نوای ابوذر روحی، طلاب و جمعی از مردم با غیرت تهران در میدان بازار دوم نازی آباد همزمان با پاسخ  موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به اراضی رژیم صهیونیستی برگزار شد.

مردم غیور و شهید پرور پایتخت با محکومیت رفتار پست اسرائیل و حمایت از مردم مظلوم فلسطین و لبنان، انزجار خود از رژیم کودک‌کش صهیونیستی اعلام کرده و همچنین بطور کامل از اقدام سپاه پاسداران در پی پاسخ دندان شکن به اسرائیل حمایت کردند.

شرکت کنندگان در این مراسم با شعارهای "الله اکبر الله اکبر"، "مرگ بر آمریکا"، "مرگ بر اسراییل"، "وای اگر خامنه ای حکم جهادم دهد"، از جنایات رژیم صهیونیستی در به شهادت رساندن سیدحسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان، ابراز انزجار کردند. البته این مراسم همزمان با حملات سپاه پاسداران جمهوری اسلامی ایران در قلب اسراییل و تل آویو برگزار شد.

آیت الله سید میرهاشم حسینی در این مراسم گفت: سیدحسن نصرالله در دوره مسولیتش در حزب الله منشا خدمات و اتفاقات بزرگی بودند و پیروزی‌های جنگ سی و سه روزه و مبارزات دیگر ایشان بر علیه رژیم اشغالگر قدس، همواره یک حرکت نمونه بوده است.

وی سید حسن نصرالله را به عنوان فردی خود ساخته، مجاهد و الگوی بزرگ برای نسل ما برشمرد و ادامه داد: شهادت ایشان اگرچه خسارت بزرگی است در عین حال رژیم اشغالگر قدس باید بداند که با این شهادت‌ها از خط قرمز مقاومت‌ و مسیر مقاومت عبور کرده، باید بتواند عواقب این حرکات را تحمل کند.

خبرنگار : حنانه میرزاحسینی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار