مدیر کل آموزش و پرورش شهر تهران:

شور عاطفه‌ها می‌تواند الگویی برای همکاری‌ فراسازمانی باشد

تهران (پانا) - مدیر کل آموزش و پرورش شهر تهران ضمن بیان اینکه شور عاطفه‌ها می‌تواند الگوی خوبی برای همکاری‌های فراسازمانی باشد، گفت این مراسم فرصتی بود تا دانش‌آموزان با ارزش‌های اخلاقی آشنا شوند و حس مسئولیت‌پذیری را در خود تقویت کنند.

کد مطلب: ۱۵۰۶۲۹۳
لینک کوتاه کپی شد
شور عاطفه‌ها می‌تواند الگویی برای همکاری‌ فراسازمانی باشد

پویش آینده سازی شور عاطفه‌ها روز سه شنبه دهم مهرماه با حضور محمدحسین پورثانی معاون فرهنگی و پرورشی وزیر آموزش و پرورش، علی فلاحتکار قائم مقام سازمان دانش آموزی کشور، علیرضا کریمان  مدیر کل آموزش و پرورش شهر تهران،جعفر صباغیان قائم مقام کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره) و جمعی از مسئولین در دبستان شاهد حضرت زینب (س) منطقه ۵ شهر تهران برگزار شد.

علیرضا کریمی مدیر کل آموزش و پرورش شهر تهران در این پویش ضمن ابراز همدردی با حزب‌الله لبنان و تسلیت به مناسبت شهادت سید مقاومت، عنوان کرد: ما ایرانی‌ها دارای فرهنگی اصیل، قدیمی و ریشه دار هستیم و از دیرباز نیاکان ما در زندگی همیشه به فکر دیگران بودند و فرهنگ کار خِیر از دیرباز ریشه در فرهنگ ما دارد.

وِی افزود: سالیانِ سال است که در یک همکاری بسیار خوب میان کمیته‌ی امداد حضرت امام خمینی(ره) و وزارت آموزش و پرورش در آغازین روزهای سال تحصیلی اتفاقات خوبی رقم می‌خورد. همچنین در فضای تعامل و همکاری، دانش‌آموزان فرهنگیان و مردم در تلاش جهت فراهم کردن شرایط و برطرف کردن مایحتاج تحصیلی دانش‌آموزان هستند. این اتفاق مبارک که امروز به یک فرهنگ زیبا و ارزشمند تبدیل شد، سه شنبه دهم مهرماه تحت عنوان شور عاطفه ها برگزار شد و این می‌تواند مدلی باشد جهت همکاری‌های فراسازمانی میان دستگاه‌های دیگر.

وی با تاکید بر همزمانی این پویش با ایام شهادت سید حسن نصرالله و همراهانشان افزود: خود و همه‌ی همکاران را به اطاعت از فرمان رهبر فرزانه و حکیم انقلاب در بحث کمک‌های مادی و معنوی به حزب الله توصیه می‌کنم.

صباغیان، قائم مقام کمیته امداد حضرت امام (ره) با طرح سوالی گفت: چرا کمیته‌ی امداد حضرت امام (ره) وارد موضوع شور عاطفه‌ها شد؟ زیرا خانواده‌های نیکوکاری که دارای تمکن مالی مناسب هستند امکان شرکت در پویش خِیر و احسان را داشته و کمیته‌ی امداد بتواند واسطه‌ی این امر نیکو باشد. همچنین زمینه‌ی تحصیل با کیفیت را برای دانش‌آموزان توانمند فراهم کرده تا دانش‌آموزان بتوانند آینده سازانی برای این مرز و بوم باشند.

وی با بیان اینکه در کمیته‌ی امداد حضرت امام (ره)    غریب به ۸۳۰ هزار دانش‌آموز به برکات نظام جمهوری اسلامی تحت حمایت این پویش قرار گرفتند، افزود: هر ساله این پویش با موضوع "جشن عاطفه ها" برگزار میشد اما امسال به مناسبت این اتفاق ناگوار و شهادت عزیزانمان، "شور عاطفه‌ها" نامگذاری شد.

در پایان نیز از کتاب "دهکده‌ی گیاهان دارویی" به نویسندگی ریحانه سادات جلال زاده، دانش‌آموز پایه پنجم ابتدایی دبستان شاهد حضرت زینب (س) به همراهی استاد مشاور ایشان فریبا یاوری با استقبال مسئولین حاضر در مراسم، رونمایی و تجلیل شد.

شور عاطفه‌ها

خبرنگار : ملیکا صادقی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار