نقش بی‌بدیل شهدا و ایثارگران در حفظ امنیت و استقلال کشور

تهران (پانا) - مدیر آموزش و پرورش منطقه ۵ تهران در دیدار با فرماندهان سپاه ناحیه قدس، عمار یاسر و نماینده ولی فقیه، نقش بی‌بدیل شهدا و ایثارگران در حفظ امنیت و استقلال کشور را یادآور شد و بر ضرورت آشنا کردن دانش‌آموزان با این ارزش‌ها از طریق برنامه‌های فرهنگی و آموزشی تأکید کرد.

کد مطلب: ۱۵۰۵۰۶۴
لینک کوتاه کپی شد
نقش بی‌بدیل شهدا و ایثارگران در حفظ امنیت و استقلال کشور

همزمان با فرارسیدن هفته دفاع مقدس، محسن مطلبی؛ مدیر آموزش و پرورش منطقه ۵ تهران، به همراه ابولقاسم زنگویی؛ معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی، خلیل الطافی؛ معاون آموزش متوسطه، و شهرام ورامینی؛ مسئول مدارس غیر دولتی، با حضور در ناحیه قدس و عمار یاسر، با حجت‌الاسلام ایران رام؛ نماینده ولی فقیه در ناحیه قدس، سرهنگ رحیمی؛ فرمانده سپاه ناحیه قدس، و سرهنگ توکلی؛ فرمانده سپاه ناحیه عمار یاسر، دیدار کردند. 

در این دیدارها، ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و یاد و خاطره شهدای ۸ سال جنگ تحمیلی، بر اهمیت ترویج فرهنگ ایثار و مقاومت در بین نسل جوان تأکید شد. محسن مطلبی در سخنان خود، نقش بی‌بدیل شهدا و ایثارگران در حفظ امنیت و استقلال کشور را یادآور شد و بر ضرورت آشنا کردن دانش‌آموزان با این ارزش‌ها از طریق برنامه‌های فرهنگی و آموزشی تأکید کرد.

حجت‌الاسلام ایران رام نیز در این دیدار، با اشاره به جایگاه ویژه دفاع مقدس در تاریخ انقلاب اسلامی، آموزش و پرورش را سنگر اصلی تربیت نسل‌های آینده دانست و از تلاش‌های فرهنگی این نهاد در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت تقدیر کرد. وی همچنین بر ضرورت همکاری نزدیک‌تر نهادهای فرهنگی و نظامی در برگزاری برنامه‌های مشترک تأکید نمود.

در ادامه، مطلبی و هیئت همراه با سرهنگ رحیمی و سرهنگ توکلی دیدار کردند. در این دیدارها، فرماندهان سپاه ناحیه قدس و ناحیه عمار یاسر با تأکید بر اهمیت نقش آموزش و پرورش در زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا، از آمادگی سپاه برای همکاری در برگزاری برنامه‌های مشترک با مدارس و نهادهای آموزشی منطقه خبر دادند. سرهنگ رحیمی نیز ضمن تشریح برنامه‌های سپاه به مناسبت هفته دفاع مقدس، بر لزوم ارتقای آگاهی‌های نسل جوان نسبت به ارزش‌های والای دفاع مقدس تأکید کرد.

در پایان این دیدارها، بر اجرای برنامه‌های فرهنگی، اردوهای راهیان نور، نمایشگاه‌های دفاع مقدس و دیگر فعالیت‌های مرتبط با ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در مدارس تأکید شد. همچنین مقرر شد همکاری‌های نزدیک‌تری میان سپاه و آموزش و پرورش منطقه ۵ تهران برای ترویج هرچه بیشتر ارزش‌های انقلابی و ملی در بین دانش‌آموزان برقرار شود.

تهران

خبرنگار : سمیه خانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار