کسب مقام اول شهر تهران توسط دانش‌آموزان منطقه ۵ در جشنواره‌های فرهنگی و هنری

تهران (پانا) - دانش‌آموزان منطقه ۵ تهران با درخشش و موفقیت چشمگیر خود در چهل و دومین جشنواره فرهنگی و هنری «امید فردا» و بیست و چهارمین فراخوان ملی «پویش مهر ریاست محترم جمهور» توانستند مقام اول شهر تهران را به دست آورند.

کد مطلب: ۱۵۰۲۵۶۸
لینک کوتاه کپی شد
کسب مقام اول شهر تهران توسط دانش‌آموزان منطقه ۵ در جشنواره‌های فرهنگی و هنری

در چهل و دومین جشنواره فرهنگی و هنری «امید فردا» و بیست و چهارمین فراخوان ملی «پویش مهر ریاست محترم جمهور» که در سال تحصیلی ۱۴۰۳ـ۱۴۰۲ برگزار شد، از میان ۸۵۰۰ نفر دانش‌آموز منتخب در سطح مدارس، ۱۷۵۰ نفر به مرحله منطقه‌ای راه یافتند و از این تعداد، ۳۰۰ نفر در سطح استان و ۳۸ نفر در سطح کشور موفق به کسب رتبه‌های برتر شدند. دستاوردهای دانش‌آموزان منطقه ۵ نه تنها گواهی بر تلاش‌های فراوان آنهاست، بلکه افتخارآفرینی قابل توجهی برای شهر تهران به همراه داشته است.این حرکت بزرگ در نتیجه تلاش‌های مستمر و همت مضاعف مدیران، معاونین پرورشی، مربیان تربیتی و دانش‌آموزان مستعد و خلاق منطقه ۵ حاصل شده است.

با تقدیر از مدیران، معاونین پرورشی، مربیان تربیتی و دانش‌آموزان شرکت‌کننده، همچنین از مسئولین محورهای پرورشی، اساتید، داوران و تمامی همکاران در واحد فرهنگی و هنری منطقه که در مراحل مختلف اجرایی این مسابقات از جمله اطلاع‌رسانی، آموزش، دریافت و ارسال آثار، تجمیع آثار، داوری، اعلام نتایج و صدور تقدیرنامه‌ها مشارکت داشته‌اند، صمیمانه تشکر و قدردانی می‌شود.

این موفقیت عظیم مایه مباهات و افتخار برای همه اعضای جامعه آموزشی و فرهنگی منطقه ۵ است و نشان‌دهنده استعداد و تلاش مستمر دانش‌آموزان و همکاران آنهاست. آرزوی موفقیت‌های روزافزون برای تمامی فرزندان پر تلاش این مرز و بوم داریم و امیدواریم این روند موفقیت‌آمیز ادامه یابد.

خبرنگار : سمیه خانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار