مدیر آموزش و پرورش منطقه ۱۸:

همکاری پلیس راهور و شهرداری در فراهم کردن شرایط ایمن دانش‌آموزان ضروری است

تهران (پانا) - مدیر آموزش و پرورش منطقه ۱۸ در جلسه ستاد پروژه مهر ۱۴۰۳ منطقه با عنوان "استقبال از مهر" همکاری پلیس راهور و شهرداری در فراهم کردن شرایط ایمن دانش‌آموزان را ضروری دانست.

کد مطلب: ۱۵۰۱۴۱۹
لینک کوتاه کپی شد
همکاری پلیس راهور و شهرداری در فراهم کردن شرایط ایمن دانش‌آموزان ضروری است

جلسه ستاد پروژه مهر ۱۴۰۳ منطقه ۱۸ با عنوان "استقبال از مهر" با حضور منصور هدایتی، مدیر آموزش و پرورش منطقه، اعضای شورای معاونین، مسئولین شهرداری، پلیس راهور و نمایندگان اداره‌های خدمات‌رسان در سالن اجتماعات حضرت معصومه (س) برگزار شد. این جلسه به منظور هماهنگی‌های لازم جهت آغاز سال تحصیلی و بازگشایی مدارس میان ارگان‌های مختلف تشکیل شد.

منصور هدایتی ضمن خوشامدگویی به حاضرین، بر اهمیت همکاری و هماهنگی میان نهادها و ارگان‌های مختلف در فرآیند بازگشایی مدارس تأکید کرد و گفت: "وظیفه ما این است که با برنامه‌ریزی و همکاری نزدیک، بهترین شرایط ممکن را برای دانش‌آموزان و معلمان فراهم آوریم."

مدیر آموزش و پرورش منطقه همچنین به بررسی نکات کلیدی مرتبط با ایمنی و سلامت دانش‌آموزان اشاره کرد و افزود: "توجه به زیرساخت‌های آموزشی و فراهم کردن شرایط ایمن برای تردد دانش‌آموزان حائز اهمیت است؛ بنابراین همکاری پلیس راهور و شهرداری در این زمینه ضروری است."

سپس هدایتی با ابراز اطمینان از روحیه همکاری میان دستگاه‌های مختلف، بر لزوم پیگیری جدی از سوی همه حضار تأکید کرد و گفت: "امید داریم که با همت و تلاش جمعی، سال تحصیلی جدید را به نحو احسن آغاز کنیم و شرایطی مملو از انگیزه و انرژی مثبت برای دانش‌آموزان ایجاد کنیم."

در پایان اعضای شورای معاونین و نمایندگان شهرداری و پلیس راهور به طرح مسائل و چالش‌های موجود پرداخته و اقداماتی را برای بهبود ایمنی معابر و تسهیل دسترسی به مدارس پیشنهاد کردند. همچنین، ضوابط لازم برای برنامه‌ریزی و مدیریت ترافیک در روزهای بازگشایی مدارس مورد بررسی قرار گرفت. علاوه بر این، مقرر شد که تمامی نهادها و اداره‌های خدمات‌رسان، اقدامات و تدابیر خود را برای فراهم کردن خدمات بهینه به دانش‌آموزان و خانواده‌ها در راستای برقراری نظم و آرامش در روزهای آغازین سال تحصیلی، به اشتراک بگذارند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار