مدیر آموزش و پرورش منطقه ۱۸ تهران:

باید به درخواست معلمان با دقت و انصاف رسیدگی شود

تهران (پانا) - مدیر آموزش و پرورش منطقه ۱۸ شهر تهران گفت: باید به درخواست معلمان با دقت و انصاف رسیدگی شود.

کد مطلب: ۱۵۰۱۴۱۴
لینک کوتاه کپی شد
باید به درخواست معلمان با دقت و انصاف رسیدگی شود

جلسه کمیته ساماندهی نیروی انسانی منطقه ۱۸ پایتخت به ریاست منصور هدایتی (مدیر آموزش و پرورش منطقه) و با حضور اعضای کمیته در دفتر مدیریت آموزش و پرورش منطقه برگزار شد. این جلسه به منظور بررسی درخواست‌های مربوط به ساماندهی نیروی انسانی در سال تحصیلی جدید نظیر نقل و انتقالات همکاران فرهنگی، مرخصی‌های بدون حقوق و دیگر مسائل مرتبط با نیروی انسانی برگزار شد.

هدایتی با تاکید بر اهمیت ساماندهی مطلوب نیروی انسانی گفت: هدف ما ارتقای کیفیت آموزش و ایجاد محیطی مناسب برای آموزش است. بررسی درخواست‌های نقل و انتقالات، مرخصی‌ها و... بخشی از این مسئولیت است و باید توجه ویژه‌ای به این موضوعات داشته باشیم.

وی همچنین به افزایش نیازهای همکاران در زمینه نقل و انتقالات و مرخصی‌ها پرداخت و افزود: معلمان باید احساس کنند که نیازهایشان مورد توجه قرار می‌گیرد. به همین دلیل ضروری است که به درخواست‌های آنان با دقت و انصاف رسیدگی کنیم و اولویت اصلی این کمیته در موافقت با درخواست‌ها در درجه اول، رعایت تراز نیرو و سپس سابقه افراد است.

هدایتی تاکید کرد: همه درخواست‌ها باید به‌صورت شفاف و منصفانه مورد بررسی قرار گیرد و در نهایت، تصمیمات منسجم و مبتنی بر دستورالعمل‌های مصوب اتخاذ شوند.

وی همچنین خواستار تعامل مستمر با همکاران فرهنگی برای شناسایی بهتر نیازها و دغدغه‌های آنان شد.

مدیر آموزش و پرورش منطقه 18 تهران با تاکید بر محوریت کمیته در هم‌اندیشی و اتخاذ تصمیمات لازم، ابراز امیدواری کرد که با اقدامات مناسب و برنامه‌ریزی‌های دقیق، بتوانند شرایط بهتری را برای نیروی انسانی منطقه ۱۸ فراهم آورند و زمینه‌های لازم برای ارتقای کیفیت آموزشی را ایجاد کنند.

اعضای کمیته در ادامه این جلسه درباره درخواست‌های مختلف همکاران فرهنگی بحث و تبادل نظر کرده و موضوعاتی از جمله شرایط نقل و انتقالات، حمایت از معلمان با شرایط خاص و چگونگی بهینه‌سازی فرآیندهای مرتبط با این مسائل بررسی شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار