معاون آموزش متوسطه منطقه ۱۸ تهران:

به تعداد همکارانی که در سال تحصیلی بازنشسته می‌شوند، نیروهای جدید جایگزین شده‌اند

تهران (پانا) - معاون آموزش متوسطه منطقه ۱۸ تهران درباره پروژه مهر توضیح داد و اظهار کرد به تعداد همکاران بازنشسته در سال تحصیلی، نیروهای جدید جایگزین شده‌اند.

کد مطلب: ۱۴۹۸۳۷۷
لینک کوتاه کپی شد
به تعداد همکارانی که در سال تحصیلی بازنشسته می‌شوند، نیروهای جدید جایگزین شده‌اند

ایرج یعقوبی معاون آموزش متوسطه منطقه ۱۸ تهران در گفت‌و‌گو با پانا درباره پروژه مهر گفت: هر سال قبل از شروع سال تحصیلی، شروع به آماده‌سازی فضای مدارس می‌کنیم که این کار در راستای پروژه مهر شامل مدارس ابتدایی، متوسطه اول، متوسطه دوم و هنرستان‌ها صورت می‌گیرد. لذا آماده‌سازی فضاهای آموزشی برای آغاز سال تحصیلی جدید، یکی از مهمترین اقدامات آموزش و پرورش در ایام تابستان است.

وی درباره نیروی انسانی عنوان کرد: با توجه به شرایطی که در هر منطقه وجود دارد تعدادی از همکاران بازنشسته و تعدادی برای همکاری، جذب می‌شوند. در منطقه ۱۸ به تعداد همکارانی که بازنشسته می‌شوند، تقریبا به همان تعداد، نیروهای جدید از طرف اداره کل آموزش و پرورش تهران جایگزین می‌شود.

یعقوبی درباره اهمیت پروژه مهر اظهار کرد: تمام اقدامات لازم برای بازگشایی مدارس در قالب «پروژه مهر» انجام می‌شود و این پروژه شامل ۱۲ کارگروه است که هر یک وظایفی را بر عهده دارد و مدیران مدارس در راستا این کارگروه‌ها تلاش می‌کنند. لذا مجدد عنوان می‌کنم که یکی از مهم‌ترین اقداماتی که در ایام تابستان برای دانش‌آموزان انجام می‌دهیم پروژه مهر است که تاثیر بسیار موثری در کیفی بودن فعالیت‌های مدارس دارد.

خبرنگار : سارا بتولی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار