تقدیر مدیر کل آموزش و پرورش شهر تهران از معاون آموزش متوسطه منطقه۱۸ پایتخت

تهران (پانا) - معاون آموزش متوسطه شهر تهران به نمایندگی از مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران از معاون آموزش متوسطه منطقه۱۸ پایتخت تقدیر کرد.

کد مطلب: ۱۴۹۶۹۲۰
لینک کوتاه کپی شد
تقدیر مدیر کل آموزش و پرورش شهر تهران از معاون آموزش متوسطه منطقه۱۸ پایتخت

سید رضا میرزاده، معاون آموزش متوسطه شهر تهران به نمایندگی از مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران با اهدا تقدیرنامه و هدیه از زحمات ارزنده ایرج یعقوبی معاون آموزش متوسطه منطقه۱۸ پایتخت تقدیر کرد.

وی ضمن اشاره به ویژگی‌های سن دانش‌آموازن در دوره متوسطه و همچنین اهمیت برنامه‌ها و فعالیت‌های این دوره گفت: در یک سال گذشته، برگزاری موفق کانون های ارزیاب، فرصت مطالعاتی نوروز ۱۴۰۳، کلاس‌های تقویتی حضوری و مجازی پیش از آزمون‌های نهایی در راستای ترمیم نمرات و معدل دانش‌آموزان، همیاری و کمک شایان توجه در برگزاری امتحانات نهایی به سبک جدید، برنامه‌ریزی و پیگیری تصحیح اوراق امتحانات نهایی، برگزاری آزمون دستاوردهای یادگیری در ۱۱۴۲ دبیرستان دوره اول شهر تهران، ساماندهی و سازماندهی نیروی انسانی، بخشی از فعالیت‌های معاونین آموزش متوسطه شهر تهران محسوب می‌شود که مدیریت و برنامه‌ریزی این فعالیت‌ها توسط معاونین توانمند متوسطه انجام می‌شود. لذا ضمن تقدیر و تشکر از معاونین آموزش متوسطه مناطق، در این راستا از معاون آموزش متوسطه منطقه ۱۸ پایتخت هم تقدیر به عمل آمد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار