مدیر آموزش و پرورش منطقه ۵:

پروژه مهر، حرکت به سوی بهبود کیفیت در بازگشایی مطلوب مدارس است

تهران (پانا) - مدیر آموزش و پرورش منطقه ۵ تهران در نشستی، هدف پروژه مهر را آماده‌سازی و حرکت به سوی بهبود کیفیت در بازگشایی مطلوب مدارس و ایجاد فضایی پرنشاط برای دانش‌آموزان عنوان کرد.

کد مطلب: ۱۴۸۹۶۴۸
لینک کوتاه کپی شد
پروژه مهر، حرکت به سوی بهبود کیفیت در بازگشایی مطلوب مدارس است

در نشستی با موضوع پروژه مهر، محسن مطلبی مدیر آموزش و پرورش منطقه ۵ تهران، بر اهمیت فعالیت‌های تربیتی توسط مدارس تأکید کرد و گفت تعطیلی مدارس در مناسبت‌ها، ایام محرم و شرایط خاص نباید به فعالیت‌های تربیتی خللی وارد کند و مدارس باید از ظرفیت ماه محرم در این زمینه بهره‌برداری نمایند.

وی همچنین با ارزشمند خواندن فعالیت‌های ستاد پروژه مهر، افزود: هدف پروژه مهر، آماده‌سازی و حرکت به سوی بهبود کیفیت در بازگشایی مطلوب مدارس و ایجاد فضایی پرنشاط برای دانش‌آموزان است.

مطلبی با اشاره به برنامه‌ریزی‌های انجام شده برای فراهم آوردن زمینه مناسب و تمهید مقدمات جهت بازگشایی هرچه باشکوه‌تر مدارس، گفت: ایجاد بسترهای مناسب در قالب پروژه مهر، موجب رشد کمی و کیفی فعالیت‌های آموزشی و تربیتی در طول یک سال تحصیلی می‌شود.

مدیر منطقه ۵، موفقیت پروژه مهر را منوط به برنامه‌ریزی دقیق و اجرای جدی آن دانست و افزود: نظارت بر تکمیل ثبت‌نام دانش‌آموزان میان‌پایه، توانمندسازی نیروی انسانی در فصل تابستان، توانمندسازی مدیران جدیدالانتصاب، ساماندهی نیروی انسانی، ثبت‌نام به‌موقع کتاب‌های درسی، تهیه لباس فرم دانش‌آموزی و برگزاری اردوهای تابستانی از مواردی است که باید با جدیت پیگیری شود.

در پایان، مسئولین کارگروه‌های مختلف پروژه مهر به ارائه گزارش کار و نظرات خود پیرامون مسائل مطرح شده پرداختند.

خبرنگار : سمیه خانی عکاس : سمیه خانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار