یک فعال کودک و نوجوان:

رای اولی‌ها موتور پیشران توسعه‌ی کشوراند

تهران (پانا) - حمید رضا فغانی، کارشناس مذهبی و فعال حوزه کودک و نوجوان، نوجوانان رای اولی را نیروی جوان و پرانرژی و موتور پیشران پیشرفت کشور قلمداد کرد.

کد مطلب: ۱۴۸۵۶۵۹
لینک کوتاه کپی شد
رای اولی‌ها موتور پیشران توسعه‌ی کشوراند

حمید رضا فغانی، فعال حوزه احکام کودک و نوجوان و کارشناس مذهبی، در گفت‌و‌گو با پانا خاطر نشان کرد: «حضور و شرکت نوجوانان رای اولی‌ها در انتخابات ریاست جمهوری امروز نشان از بصیرت بالای نوجوانان ایران اسلامی  است. این حضور باعث تقویت بنیه‌ی تنومند درخت بارور انقلاب اسلامی است.»

وی ادامه داد: «حضور حداکثری و پرشور مردم فهیم و با بصیرت ایران اسلامی در جای جای میهن پهناور نشان از حمایت از نظام و آرمان‌های شهدا و انقلاب دارد. مردم ایران عزیز، در برهه‌های حساس با حضور خود نشان دادند تا پای جان پاسدار خاک اجدادی‌مان هستند و اجازه نخواهند داد امیدی برای ضربه زدن به ایران در دلشان شکل بگیرد.»

فغانی افزود: «اینکه امروز جوانان و نوجوانان رای اولی در کنار دیگر آحاد و اقشار جامعه در انتخابات حضور پیدا می‌کنند و برای آینده خود و کشور تصمیم می‌گیرند، نوید حرکت رو به جلو کشور را می‌دهد نوید اینکه آینده روشن تر از همیشه خواهد بود.»

این فعال کودک و نوجوان اظهار کرد: «حضور نوجوانان رای اولی نشان می‌دهد که آن‌ها پای کار انقلاب اسلامی و ایران اسلامی هستند، باید با حمایت از  نخبگان و جوانان ضمن حمایت از آنان  بهبود هر چه بیشتر  مشکلات کنونی را رقم زد.»

 

 

خبرنگار : امیر عباس امن زاده

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار