یک نوجوان رای اولی:

رای اولی‌ها به ایران مقتدر رای می دهند

تهران(پانا) _علیرضا زارعی، نماینده مجلس دانش آموزی کشور و یک نوجوان رأی اولی درحاشیه برگزاری انتخابات ریاست جمهوری، در گفت و گو با پانا ضمن بیان حس و حال خود بعنوان یک نوجوان رأی اولی از حضور چشمگیر دوستان رای اولی خود حکایت کرد.

کد مطلب: ۱۴۸۳۸۹۶
لینک کوتاه کپی شد
رای اولی‌ها به ایران مقتدر رای می دهند

علیرضا زارعی در گفت‌و‌گو با پانا در خصوص رای اولی‌ها گفت: «امروز نوجوانان رای اولی در سرتاسر اقصا نقاط ایران عزیز و حتی خارج از کشور دست در دست هم به سن تکلیف سیاسی رسیدن خود را جشن می‌گیرند. امروز ما نوجوانان رای اولی، به نیابت از شهدای خدمت و شهدایی که روزگاری جان خود را فدای میهن کردند تا ما امروز در کنار آرامش در خیابان‌ها قدم بزنیم آرای خود را با دیدگاه و بینشی انقلابی و دل‌هایی امیدوار به آینده به صندوق‌های آرا می اندازیم.»

وی ادامه داد: «حضور پرشور نوجوانان رای اولی در حوزه‌های رای‌گیری یک نوید بسیار مهم را می‌دهد. امروز این حضور نوید تغییری بزرگ به وسعت ایران اسلامی را می‌دهد. نوجوانان رای اولی امروز همگام با خانواده برای آینده ایران تصمیم می‌گیرند، تصمیم می‌گیرند که ایران چهار سال آینده در اوج قله باشد، و نقشه‌های استکبار جهانی بر علیه اش خنثی شده باشد.»

این نوجوان رای اولی بیان کرد: «وظیفه ما بعنوان نوجوانان رای اولی امروز حضور در انتخابات است. حضور ما نوجوانان و شرکت در انتخابات ضامن آینده ایران است، آینده ای که ما بعنوان نسل چهارم انقلاب اسلامی آن را رقم خواهیم زد.»

خبرنگار : امیر عباس امن زاده

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار