وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی:

قدر شناسی مردم ایران توقع و انتظار را از رئیس جمهور آینده بالا می‌برد

تهران (پانا ) - علیرضا زاکانی، شهردار تهران؛ سید صولت مرتضوی وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی و مرتضوی مقدم مشاور رئیس قوه قضائیه و تعدادی از قراء برجسته کشور در مسجد النبی منطقه ۸ جهت اخذ رای حضور پیدا کردند.

کد مطلب: ۱۴۸۳۸۸۱
لینک کوتاه کپی شد

فرآیند برگزاری انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری از ساعت ۸ صبح امروز؛ جمعه ۸ تیر ۱۴۰۳ با ۶۱ میلیون و ۴۵۲ هزار و ۳۲۱ نفر واجد شرایط رای دادن در داخل و خارج کشور آغاز شد.

سید صولت مرتضوی وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی با حضور در مسجد النبی و اخذ رای خود در گفت‌و‌گو با پانا گفت: موقت شناسی و قدر شناسی مردم ایران توقع و انتظار را از رئیس جمهور آینده بالا می‌برد و اگر قرار باشد رئیس جمهور آینده یک ویژگی خاص را دنبال کند؛ باید بگویم او خادم ملت باشد. 

وی افزود: رای دادن یک تکلیف فردی است و طبق فرمایشات مقام معظم رهبری در امر خیر حاجت هیچ‌گونه استخاره‌ای نیست و باید تعجیل کرد.

 علیرضا زاکانی شهردار شهر تهران نیز ضمن دعوت از مردم برای شرکت در انتخابات پرشور و حداکثری بیان کرد: دختران و پسران عزیزم، با حضور در شعب‌های رای گیری آینده خودتان را خودتان رقم بزنید و کسی که می‌خواهد آینده خود را رقم بزند باید بیاید رأی بدهد و اراده خود را متجلی کند. اعتقاد دارم شاهد حماسه ای متفاوت از سال های قبل خواهیم داشت.

زاکانی از شهروندان درخواست کرد که هر چه زودتر پای صندوق‌های رأی بیایند و افتخاری برای خود خلق کنند و اراده‌شان را برای انتخاب مطلوب تحمیل کنند.

خبرنگار : محدثه آمره

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار