مدیرکل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش:

جهان چشم به اتفاقات سیاسی و اجتماعی ایران دوخته است

دانش‌آموزان رأی‌اولی در انتخابات نقش مهمی را ایفا می‌کنند

تهران (پانا) - مدیرکل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه چشم جهان به اتفاقات سیاسی و اجتماعی ایران دوخته شده است، از مأموریت مهم رأی‌اولی‌ها گفت.

کد مطلب: ۱۴۸۳۷۸۴
لینک کوتاه کپی شد
جهان چشم به اتفاقات سیاسی و اجتماعی ایران دوخته است

میکائیل باقری با حضور در پای صندوق‌های رأی در گفت‌و‌گو با پانا عنوان کرد: هر ثانیه‌ای که از زمان برگزاری انتخابات می‌گذرد شاهد شور و حال بیشتر افراد شده که در این میان نقش دانش‌آموزانِ عزیز به ویژه دانش‌آموزان رأی‌اولی بسیار تاثیرگذار است.

وی افزود: دانش‌آموزان رأی‌اولی علاوه بر اینکه می‌توانند به عنوان یک کنشگر در جامعه در انتخاب و تعیین سرنوشت خود اثرگذار باشند، می‌توانند والدین و بزرگتر‌های خود را در پایِ صندوق‌‌های رأی حاضر ‌کنند. نقش آفرینی دانش‌آموزان به ویژه دانش‌آموزان رأی‌اولی و حتی دانش‌آموزانی که به سن تکلیف سیاسی نرسیده‌اند، تاثیر بسزایی دارد.

مدیرکل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش درخصوص اهمیت دانش‌آموزان با بیان اینکه دشمن تمام تلاش خود را برای مقابله با پیشرفت‌های میهن عزیزِ ما که حاصل تلاش‌ها، خلاقیت‌ها، اکتشافات و خوش فکری‌های جوانان ما است به کار برده است و می‌خواهد سدی از موانع بر سر راه پیشرفت کشور ایجاد کند؛ خاطرنشان کرد: حضور همه هم میهنان عزیزمان و همه ایرانیانِ عزیز در سراسر جهان و به ویژه دانش‌آموزان و دانش‌آموزان رأی‌اولی می‌تواند به شکستن این سد، کمک بزرگی کند. همچون زمانی‌ که بارش فراوان باران، سیل جاری می‌کند و می‌تواند به سدها آسیب بزند، حضور هم وطنان به ویژه جوانان و نوجوانان و رأی‌اولی‌ها همین حالت را ایجاد می‌کند و می‌تواند سدها و موانع را بشکند.

باقری در پایان، خطاب به جامعه فرهنگیان و دانش‌آموزان درخواست کرد که همانند مراسم تشییع شهدای خدمت حماسه آفرینی کردند، با حضور حداکثری در پایِ صندوق‌های رأی و با انتخاب اصلح، حماسه‌ای جدید خلق کنند و در جهت امتداد پیداکردن راه خدمات صادقانه شهید آیت‌الله رئیسی کمک کنند.

خبرنگار : محمدامین راست بندی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار