معاون پرورشی آموزش و پرورش شهر تهران خبر داد:

برپایی غرفه آموزش‌و‌پرورش شهر تهران در مسیر مهمونی 10 کیلومتری غدیر

تهران (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش شهر تهران به اجرای نورافشانی در آسمان کشور، ترویج فرهنگ حسنه اسلامی اطعام، برپایی موکب‌های پذیرایی و توزیع بسته‌های معیشتی اشاره کرد و از برپایی غرفه آموزش و پرورش شهر تهران در مسیر مهمونی 10 کیلومتری غدیر خبر داد.

کد مطلب: ۱۴۸۲۹۷۰
لینک کوتاه کپی شد
برپایی غرفه آموزش‌و‌پرورش شهر تهران در مسیر مهمونی 10 کیلومتری غدیر

سید‌احمد موسوی معاون پرورشی آموزش و پرورش شهر تهران در گفت‌و‌گویی صمیمانه با پانا عنوان کرد: «برگزاری نشست‌های شب شعر و نشست‌های ادبی، برگزاری شادپیمایی و میهمانی خانوادگی در تهران و در سراسر کشور، ایجاد هزاران غرفه فرهنگی در مسیر‌های شاد پیمایی، برنامه‌ریزی ویژه برای کودکان و نوجوانان در غرفه‌های در مسیر شاد پیمایی، ایجاد غرفه‌های تبیین خدمات دولت سیزدهم و گرامیداشت یاد رئیس جمهور شهید و ... از دیگر برنامه‌های آموزش و پرورش شهر تهران است.»

وی به اجرای نورافشانی در آسمان کشور، ترویج فرهنگ حسنه اسلامی اطعام، برپایی موکب‌های پذیرایی و توزیع بسته‌های معیشتی اشاره کرد و گفت: «اجرای گروه‌های سرود، پرده‌خوانی و نقالی، برپایی غرفه‌های فرهنگی و پذیرایی در ایستگاه‌های مترو، برپایی جشن در مساجد سراسر کشور، اهتزاز پرچم سبز علی ولی الله، راه‌اندازی کتابخانه سیار زائر محور در مورد حضرت علی (ع) و غدیر خم، پخت و توزیع غذا در مناطق محروم، برگزاری برنامه‌های نیکوکاری از سوی چهره‌های شاخص، برپایی کنگره جهانی در کشور‌های روسیه، ترکیه و افغانستان با موضوع نهج‌البلاغه و ... از دیگر بخش‌های این دهه است.»

موسوی در پایان ضمن دعوت دانش‌آموزان و فرهنگیان آموزش‌و‌پرورش شهر برای شرکت در این مهمانی باشکوه خاطرنشان کرد: «دعا در روز عید سعید غدیر خم مسیری است که ما را به سمت خدا می‌برد و در این روز‌ها با کشتار بی‌رحمانه فلسطینی‌ها از سوی صهیونیست‌ های کودک‌کش رو‌به‌رو هستیم. صهیونیست‌های جنایتکار حدود ۴۰ هزار انسان را به شهادت رساندند و بسیاری از خانه‌های آنها را آواره کردند. به همین جهت امسال دعای عرفه جهت‌گیری خاصی داشت و ما باید در دعای امروز برائت خود را نسبت به دشمنان اعلام کنیم. همچنین طبق فرمایش مقام معظم رهبری، دعای امسال ما باید تفاوت داشته باشد.»

خبرنگار : محمد مهدی کاظمی عکاس : محمد مهدی کاظمی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار