مدیر آموزش و پرورش منطقه ۴ تهران:

مدیران موفق، تحول آفرین هستند

تهران (پانا) - مدیر آموزش و پرورش منطقه 4 تهران با تبیین نقش مدیران به عنوان رهبران تعلیم و تربیت، گفت: مدیران موفق، پیشرو و تحول آفرین هستند.

کد مطلب: ۱۴۸۱۴۰۱
لینک کوتاه کپی شد
مدیران موفق، تحول آفرین هستند

جلسه مدیران جدید الانتصاب مدارس ابتدایی دو سال اخیر با حضور هادی زمانی نژاد؛ مدیر آموزش و پرورش منطقه4، مهناز اعتمادی؛معاون آموزش ابتدایی در اندیشکده تحول برگزار شد.

زمانی نژاد مدیر آموزش و پرورش منطقه 4 با تبیین نقش مدیران به عنوان رهبران تعلیم و تربیت بیان کرد: مدیران مهمترین رکن تحقق ماموریت های آموزش و پرورش هستند که با خلق موقعیت های تربیتی و آموزشی جایگاه ویژه ای در سند تحول بنیادین دارند.

زمانی نژاد با تاکید بر اجرای طرح ها و برنامه های خلاق در یادگیری و پرورش دانش آموزان اظهار کرد: مدیران موفق، پیشرو و تحول آفرین هستند همچنین مدیران می توانند با تقویت هوش هیجانی و ایجاد همدلی در بین همکاران مدارس خود،سبک رهبری خود را به سبک تحول گرا نزدیک می کنند.

وی افزود: هوش هیجانی نقش کلیدی و اثرگذاری در مدیریت صحیح دارد، محیط شغلی مدیران مدارس نیازمند تصمیم گیری های سریع و مقتدارنه می باشد، مدیران در صورتی در مواجهه با این نوع تصمیم گیری ها عکس العمل مناسب تری را از خود بروز می دهند که بتوانند فاکتورهای محیطی را به خوبی بررسی کرده و هیجانات ناشی از آن را کنترل نمایند،هوش هیجانی بالا به افراد کمک می کند که در این شرایط تصمیمات بهتری را اتخاذ کنند.

در ادامه این نشست مهناز اعتمادی معاون آموزش ابتدایی منطقه 4 به تبیین طرح ها و برنامه های معاونت ابتدایی در سال تحصیلی ۱۴۰۴-۱۴۰۳ ونکات اجرایی و مدیریتی پرداخت.

خبرنگار : محمد مهدی کاظمی عکاس : الهه فریدونی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار