معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش منطقه۶:

هماهنگی و همراهی مدیران مدارس تأثیر و نقش اختتامیه مسابقات را دو صد چندان خواهد کرد

تهران (پانا) - معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش منطقه۶ ضمن پر اهمیت دانستن برگزاری اختتامیه مسابقات حوزه‌های معاونت پرورشی و تربیت بدنی، نقش و تاثیر همراهی مدیران مدارس در این برنامه‌ها را ضروری عنوان کرد.

کد مطلب: ۱۴۸۱۰۹۱
لینک کوتاه کپی شد
هماهنگی و همراهی مدیران مدارس تأثیر و نقش اختتامیه مسابقات را دو صد چندان خواهد کرد

جلسه هماهنگی برگزاری اختتامیه مرحله‌ی منطقه‌ای مسابقات «قرآن، عترت و نماز همچنین فرهنگی هنری و تربیت بدنی» آموزش و پرورش منطقه۶، با حضور آزیتا فکور، معاون پرورشی و تربیت بدنی منطقه، علیرضا امیدوار، هادی سیاسی و استاد دانشگاه تهران و با همراهی اعضای شورای معاونین و جمعی از  کارکنان معاونت پرورشی و تربیت بدنی و مدیران مدارس منطقه ۶ در محل سالن اجتماعات دبستان هیئت امنایی ارمنیه مصلی نژاد برگزار شد.
آزیتا فکور ضمن تبریک به مناسبت‌های پیش رو اعیاد قربان، غدیر و گرامیداشت دهه ولایت، به برکات ماه مبارک ذی‌الحجه اشاره و تأثیر معنوی این ایام نورانی را تشریح کرد و از مدیران مدارسی که دانش‌آموزان آن واحد‌های آموزشی حائز رتبه برتر شده‌اند، تشکر و قدردانی کرد.
وی مسیر استعداد‌یابی و جذب دانش‌آموزان را، مشارکت و حضور دانش‌آموزان و همراهی اولیاء و مربیان در برنامه‌های تربیتی، از جمله ویژه برنامه‌های اوقات فراغت تابستان و برگزاری مستمر مسابقات و ایجاد شور و نشاط در بین دانش‌آموزان دانست و مسیر تقویت و ایجاد انگیزه دانش‌آموزان را اجرای مستمر  برنامه‌های غنی و انگیزه  بخشی  همانند برگزاری این قبیل همایش‌ها و مراسمات بیان کرد. فکور با بیان اینکه جذب دانش‌آموزان و نشاط بخشی زمانی محقق خواهد شد که اجرای برنامه‌های فرهنگی، تمام ساحتی و بی وقفه برنامه‌ریزی و اجرا شود، افزود:  به یاری خداوند متعال این مهم با حضور تمامی مدیران و همه‌ی ظرفیت‌های مدارس، اجرای مراسم اختتامیه پیش رو به شکلی شایسته به مرحله ظهور خواهد رسید.
در ادامه علیرضا امیدوار گفت: نقش مدیران مدارس در تربیت نسل جوان و پر استعداد دانش‌آموزان عصر جدید بسیار حائز اهمیت است و الگو‌های تربیت بر گرفته از شریعت اسلامی و نمونه‌های موفق تربیت شدگان مکتب انقلاب اسلامی را برای مدیران تشریح کرد.
وی ضمن اشاره به خدمات خالصانه و تلاش‌های بی‌وقفه سیزدهمین دولت مردمی ایران و در رأس آن رئیس جمهور شجاع، فساد ستیز و خستگی‌ناپذیری همانند شهید آیت الله سید ابراهیم رئیسی، خاطر نشان کرد: گام‌های بلند و گسترده‌ای در تمامی حوزه‌ها برداشته شده است و مسیر پیش روی جامعه و ملت را با توجه به موفقیت‌های ایجاد شده در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و بالطّبع حربه‌ها و خصامت‌های دشمنان مسیر پیشرفت کشور را با توجه به انتخاب پیش رو، حساس خواند.
امیدوار با اشاره به تاثیر گذار بودن فرهنگیان در آحاد مردم، تبیین و هدایت تک تک افراد جامعه را مسئولیتی اجتناب ناپذیر بر دوش مدیران، معلمان و سایر سفیران انقلاب دانست و افزود: چنانچه تمام نیروهای انقلابی با همت و تلاشی مشابه شهید جمهور و همکاران شهید ایشان عمل نمایند آینده کشور اسلامی ایران تضمین شده و روشن خواهد بود و فتح قله‌های افتخار و اقتدار ایران سربلند را نزدیک دانست.
گفتنی است در پایان این همایش دو ساعته، هر یک از مسئولان کارشناسی‌های تابعه معاونت پرورشی و تربیت بدنی منطقه به شرح اقدامات صورت گرفته در حوزه وظایف خود پرداخته و نتایج حاصله از فعالیت‌های صورت گرفته را گزارش دادند.

 

نویسنده : محمد مهدی عل خانی عکاس : محمد مهدی علی خانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار