مدیر آموزش و پرورش منطقه ۱۸ تهران:

رسانه‌ها مهم‌ترین آمران به معروف در جامعه هستند

تهران (پانا) - مدیر آموزش و پرورش منطقه ۱۸ شهر تهران با اینکه رسانه‌ها مهم‌ترین آمران به معروف در جامعه هستند، امر به معروف و نهی از منکر را فریضه‌ای مردمی دانست.

کد مطلب: ۱۴۸۰۱۵۱
لینک کوتاه کپی شد
رسانه‌ها مهم‌ترین آمران به معروف در جامعه هستند

منصور هدایتی‌فرد در جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر آموزش و پرورش منطقه ۱۸ شهر تهران بیان کرد: رسانه‌ها ظرفیت و پتانسیل بزرگی برای حل مشکلات هستند و به همین دلیل از رسانه‌ها انتظار یاری و مطالبه‌گری وجود دارد. رسالت رسانه‌ها در زمینه امر به معروف و نهی از منکر، مطالبه‌گری است و رسانه‌ها مهم‌ترین آمران به معروف در جامعه هستند.

مدیر آموزش و پرورش منطقه ۱۸ شهر تهران عنوان کرد: امر به معروف و نهی از منکر از منظر امام حسین(ع) اصلاح امت و هدف از اصلاح در فلسفه امام حسین(ع)، هدایت انسان است. سیره عملی و الگویی اهل بیت(ع) و مهم‌ترین هدف قیام امام حسین(ع) نیز امر به معروف بود.

وی با بیان اینکه از آنجایی‌که همه ما در نظام اداری فعالیت می‌کنیم، باید مصادیق امر به‌ معروف و نهی‌ از منکر را نهادینه کنیم، اظهار کرد: همچنین کیفیت‌بخشی ستاد امر به‌ معروف و نهی‌ از منکر باید بررسی شود تا ببینیم چه اقداماتی لازم است انجام شود که ستاد امر به‌ معروف و نهی‌ از منکر منطقه، تأثیرگذارتر و مؤثرتر شود. این بررسی‌ها کمک شایانی به ترویج و تبیین امر به معروف و نهی‌ از منکر خواهد کرد.

هدایتی‌فرد گفت: زمانی که دانش‌آموز، مسائلی درباره امر به معروف و نهی از منکر را در مدرسه فرا می‌گیرد، قطعاً نقش و تأثیرگذاری آن را در خانواده خواهیم دید. هنگامی که در جامعه امر به معروف و نهی از منکر به تدریج شکل گیرد، انسان در آن جامعه ساخته می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار