رئیس مرکز فعالیت‌های دینی شهرداری تهران:

تا پایان خرداد ۴۸۵ پایگاه تابستانه تجهیز خواهند شد

تهران (پانا) - رئیس مرکز فعالیت‌های دینی شهرداری تهران گفت: در طرح آرمان 3 تلاش داریم با استفاده از ظرفیت پایگاه‌های تابستانه ۴۸۵ مدرسه برای ۱۵۰ هزار دانش‌آموز، برنامه‌های متنوعی را عملیاتی کنیم.

کد مطلب: ۱۴۷۸۷۹۲
لینک کوتاه کپی شد
تا پایان خرداد ۴۸۵ پایگاه تابستانه تجهیز خواهند شد

حجت الاسلام والمسلمین علیرضا شیرنژاد رئیس مرکز فعالیت‌های دینی شهرداری تهران با بیان اینکه طرح شهید آرمان در طی یکسال گذشته توانسته با همدلی دستگاه‌های مختلف دستاوردهای مطلوبی را به دست‌آورد، در گفت‌و‌گو با پانا گفت: «این طرح که در مساجد و مدارس تهران برگزار می‌شود، تاکنون در ۴۴۰ مسجد اجرا شده‌است. در طرح آرمان یک تنها مساجد پای کار آمدند، اما در آرمان دو مساجد باتوجه به مقیاس محله متولی ۱ یا ۲ مدرسه شدند. باتوجه به این مهم در آرمان سه تلاش داریم با استفاده از ظرفیت پایگاه‌های تابستانه ۴۸۵ مدرسه، برنامه‌های متنوعی را برای ۱۵۰ هزار دانش‌آموز عملیاتی کنیم.»

حجت الاسلام شیرنژاد با اشاره به اینکه امروز به صورت نمادین یکی از مساجد تجهیز ورزشی خواهند شد، خاطرنشان کرد: «تلاش داریم تا پایان خردادماه عملیات تجهیز تمام مدارس را به اتمام برسانیم.»

دوره تابستانه طرح شهید آرمان در 20 محور است 

مسئول ستاد شهید آرمان ادامه داد: «در جلسات و نشست‌های حضوری با ائمه جماعات درخصوص محورهای مختلف این طرح تابستانه بحث و گفت‌وگو خواهد شد، اما مباحث ورزشی، علمی، معرفتی و اردویی در این برنامه دیده شده است.   طی سال‌های گذشته تمامی مساجد این‌گونه برنامه‌ها را اجرا می‌کردند و ما نیز امسال تنها به اجرای بهتر آن کمک خواهیم کرد.»

حجت الاسلام کشوری با اشاره به برگزاری رویداد شب‌های آفتابی، یادآور شد: «این رویداد یک اردوی شبی در مسجد است که در نهایت به یک رویداد دسته جمعی مانند نماز جمعه ختم خواهد شد. خانواده پویا موضوع دیگری از طرح تابستانه است، برنامه همراه شو در قالب اردوهای پدر پسری و مادر دختری نیز در طرح تابستانه دیده شده که تمام آن به صورت ستادی برگزار خواهد شد.»

مسئول طرح شهید آرمان در پایان با اذعان بر دیگر برنامه‌های اجرایی طرح شهید آرمان گفت: «از دیگر عناوین برنامه‌های دوره تابستانه می‌توان به جوانه‌های قرآنی، فرآموز، اردوهای جهادی، اردوی مشهد، اردوی یک روزه نوجوانان، اردوی قم و جمکران، اردوی راهیان پیشرفت، کتابخوان‌شو و ... اشاره کرد.»

خبرنگار : عطیه چوپانی عکاس : عطیه چوپانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار