مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران:

مسئولان با قوت سابق و امیدآفرینی باید مانع بروز کوچکترین اختلال در روند کار کشور شد

تهران (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران با تأکید بر اینکه مسئولان حوزه آموزش و پرورش شهر تهران باید با بهره‌گیری از فرمایشات مقام رهبری با قدرت و قوت سابق باعث تزریق امیدآفرینی در جامعه و مردم شوند، گفت مسئولان کشور باید مانع از بروز هرگونه اختلال در روند کار کشور شوند.

کد مطلب: ۱۴۷۶۲۹۲
لینک کوتاه کپی شد

در پی حادثه دلخراش سقوط هلی‌کوپتر و شهادت ناباورانه حجت‌الاسلام و المسلمین سیدابراهیم رئیسی و همراهان ایشان، مراسم عزاداری و سوگواری برای شهید جمهور انقلاب اسلامی و هیات همراه با حضور علیرضا کریمیان (مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران) اعضای شورای معاونین و جمعی از همکاران اداری در مسجد قدس برگزار شد.

کریمیان در این مراسم ضمن ابراز تاسف از درگذشت شهادت‌گونه‌ عالم مجاهد، رئیس جمهور مردمی و باکفایت و پرتلاش، خادم‌الرضا(ع) و همراهان گرامی ایشان گفت: ویژگی‌های ممتاز آقای رئیسی از جمله فروتنی، تواضع، مردم‌داری و خستگی‌ناپذیری ایشان که در پیام تسلیت رهبر عظیم‌‌الشان انقلاب نیز به آن اشاره شده‌ موجب محبوبیت این بزرگ‌مرد در بین ملت شهیدپرور ایران شده‌ بود. علاوه‌ بر این همه‌ مدت مسئولیت این انسان بزرگوار و فداکار چه در دوران کوتاه ریاست جمهوری و چه پیش از آن یکسره به تلاش بی‌وقفه در خدمت به مردم، کشور و اسلام سپری شد.

وی خطاب به کارمندان آموزش و پرورش اظهار کرد: به عنوان خادمان و کارمندان دولت آقای رئیسی باید با تاسی از اخلاق، منش و روش ایشان با جدیت، قدرت و قوت، منشأ خیر و برکت برای مردم باشیم و با همدلی و همکاری با یکدیگر مانع از عقب‌ماندگی کشور شویم. در واقع با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری، ما بخشی از آن جریان دولت هستیم که نباید باعث ایجاد اختلال در بدنه کشور شویم بلکه باید با قدرت و قوت سابق، امیدآفرینی را در جامعه تزریق و مانع از رخنه اندکی ناامیدی در بین مردم و مسئولین شویم.

کریمیان ادامه داد: با انگیزه بیشتر باید کار خود را ادامه دهیم. چراکه این تصمیم ما مایه شادمانی روح آیت‌الله رئیسی خواهد شد و طبیعتا نباید با بروز ناراحتی و گریه خود باعث شادی دشمن شویم و اجازه برداشت یأس و ناامیدی ملت را به او ندهیم.

مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران با تأکید بر اینکه فرمایشات دیروز مقام معظم رهبری باید سرلوحه کارمندان آموزش و پرورش باشد، افزود: ما در حوزه آموزش و پرورش شهر تهران باید با تاسی از سخنان مقام رهبری، مسئولیت‌های محوله بر دوش خود را به خوبی انجام دهیم و به‌عنوان مسئولین کشور، مانع بروز ناراحتی در دل ملت شهیدپرور ایران شویم.

خبرنگار : عطیه چوپانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار