سیدالشهدا خدمت شخصیتی ممتاز و مجاهدی خستگی ناپذیر بود.

تهران (پانا) - مدیر سازمان دانش‌آموزی شهر تهران در پیام تسلیتی در پی شهادت رئیس‌جمهور کشورمان و هیات همراه گفت سیدالشهدا خدمت شخصیتی ممتاز و مجاهدی خستگی ناپذیر بود.

کد مطلب: ۱۴۷۶۱۷۶
لینک کوتاه کپی شد
سیدالشهدا خدمت شخصیتی ممتاز و مجاهدی خستگی ناپذیر بود.

متن پیام تسلیت عباس کیوانلو، رئیس سازمان دانش‌آموزی شهر تهران به شرح زیر است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

اولـئک الذین امتحن الله قلوبهم للتقوی واجر عظیم: آن‌ها کسانی هستند که خداوند، دل‌هایشان را برای تقوا خالص نموده و برای آنان آمرزش و پاداش عظیمی است. (سوره مبارکه حجرات/3)

ایران اسلامی، بار دیگر در سوگ یکی از خدمتگزاران خود قرار گرفت و سید محرومان در راه خدمت به مردم شریف ایران، مدال افتخار شهادت را بر گردن آویخت.

خادم الرضا، سید الشهدا خدمت حضرت آیت الله سید ابراهیم رئیسی سید محرومان، شخصیتی ممتاز و خدمتگزاری صدیق برای مردم بود و فقدان ایشان ضایعه بزرگی برای کشور خواهد بود. این مجاهد خستگی‌ناپذیر در سال‌های متمادی در مسئولیت‌های گوناگون لحظه‌ای از تلاش برای خدمت به ملت ایران غافل نشد و تا آخرین لحظات زندگی در این مسیر گام برداشت تا در آستانه سالروز میلاد با سعادت مولای خود حضرت علی بن موسی الرضا (ع) در مسیر خدمت به دیدار حق شتافت و به شهادت رسید.

آیت‌الله دکتر رئیسی که در چند دهه خدمت در همه عرصه‌های مختلف علمی، فقهی، قضایی و اجرایی، رجایی وار، نمونه بی بدیلی از حکمرانی مردم پایه، صفای باطن و تواضع، خدمت و تلاش جهادی، بی‌وقفه و شبانه روزی، مبارزه مستمر با فساد و بی عدالتی، پیگیری مجدانه حل مسائل و مشکلات جامعه و دانشگاهیان و همچون شهید سلیمانی خار چشم دشمنان به ویژه صهیونیسم بوده، به فیض شهادت رسید. رفتار، منش و عملکرد مجاهدانه ایشان در چند دهه خدمت، الگوی مناسبی برای مدیران و نظام مدیریتی کشور می‌باشَد.

ضمن عرض تسلیت شهادت سیدالشهدا خدمت و خادم ملت ایران، آیت الله دکتر سید ابراهیم رئیسی (رضوان الله تعالی علیه)، رئیس جمهور محبوب و مردمی ایران اسلامی که در راه خدمت به مردم به درجه رفیع شهادت نایل آمدند، به همین مناسبت سازمان دانش آموزی شهر تهران در نظر دارد پویش "شهید جمهور" با محوریت شعر و دل نوشته به رئیس جمهور شهید آیت الله دکتر سید ابراهیم رئیسی (رضوان الله تعالی علیه) را برگزار کند.

خبرنگار : محمدمهدی کاظمی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار